Recenze (891)
Teletubbies (1997) (seriál)
I HATE IT
What Love Is (2007)
What love is? Love isn't this movie. Zase sem jednou musel shlédnout takovej připálenej film, bez koření, bez drinku, bez dezertu. Chutnal jak umělá hmota a byl jsem rád když jsem ho dojedl. Jak to jen vystihnout. První polovina filmu byla katastrofa, ukecaný chlapy a ukecaný ženský co chrlí rádoby moudra a snaží se vystihnout všechno podstatné o co ve vztazích jde, jenže jsou to kecy jak u 7 piva v hospodě. Druhá polovina byla o malý stupínek lepší, ale blbost střídala stupiditu opět a opět. Herci taky hrozný. Cuba nepatřil a ani nebude patřit k hercům, které mám rád. Gina vypadala docela k světu, ale to bylo tak vše. Herec co hrál Sala byl tak slizkej a odpornej, že doufám že už ho nikdy neuvidím. Shiri je hezounká holčička, ale působila zakřiknutě a ty konečná moudra nebyly moc přesvědčivý. Jo a manželku sem si představoval jako černošku, takže docela šok...
Záhada Blair Witch (1999)
Kvantum strachu, která vám nedá spát. Po Kruhu asi nejlepší horor co sem kdy viděl.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Klasika, která dokáže spříjemnit každé Vánoce.
Gorily v mlze (1988)
Není nad lidi co milují zvířata, více než lidi.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Nezaujalo mě to, možná tomu dám druhou šanci. O pět let později mě ten film pohltil. Ano, po pár letech od prvního shlédnutí, které bylo pro mě nudou jsem ve filmu nalezl mnoho odpovědí, ale i otázek, viděl tu vášen a užíval si plnými doušky atmosféry. Jsem rád,že sem na ten film nezanevřel a viděl ho znovu. Claire byla absolutně okouzlující, jakožto asi brad pro ženské divačky.
Krotitelé duchů (1984)
Nejoblíbenější film mého dětství. I teď bych se na něj kdykoliv s radostí kouknul znova.
Noc na Karlštejně (1973)
Český a muzikál? Zní to divně, ale tahle chemie prostě zafungovala dokonale. Myslím, že film pro všechny generace, který si své místo najde vždycky ve vašem srdci.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Krásný a nezapomenutelný snímek. Jeden z nej české kinematografie.
Nesmrtelná teta (1993)
Na pohádky moc nejsem, ale tahle patří k těm nejlepším.