Recenze (75)
Lásky čas (2013)
Hudba, Domhnall, žádost o ruku a svatba, Bill Nighy jako otec, scéna v nevidomé kavárně, to jsou přesně ty důvody, proč budu mít ráda romantické filmy a budu romantik. Nadšení a dojetí jsou převažující pocity po shlédnutí.
Pád Bílého domu (2013)
Má potřeba padajících vrtulníků, černých skoro prezidentů, množství správně cílených kulek a v neposlední řadě vlajících amerických vlajek za zvuků parádně národní uvědomění zvedající hudby byla ukojena. Dávka napětí vyrovnává dávku patosu a já jsem spokojená.
Temné stíny (2012)
Tak tohle mě mrzí, ale ty dialogy?! To určitě nemyslí vážně.
Zázračné meče (2001) (TV film)
Poslední díl trilogie, jejíž kvalita má bohužel sestupnou tendenci. Sympatičtí herci, s šermířskými turnaji se díky bohu také šetří. Jen už léta čekám, až filmařům někdo vysvětlí, že schovat holce vlasy pod klobouk a obléknout ji do neforemných šatů z ní pořád ještě nedělá vizuálně muže. Zvlášť z malé roztomilé dívenky. Těším se, až mě někdo nachytá...
Bakugan (2007) (seriál)
Šílený, bez nápadu, otravný příběh, hrozná animace a ani se nebudu vyjadřovat k dabingu. Mišmaš dětských animovaných seriálů. Myslím, že ani v dětství by u mě něco takového neuspělo.
Smrtící epidemie (1995)
Těch pět hvězdiček nezdůvodním a ani neospravedlním. Tohle je srdcovka, skvělí herci, doživotně bych se nepřiblížila na pět metrů k opičkám. Takhle má film působit, a přes to se udžet v žánru oddechovek.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Veškeré díly natočené po skvělé jedničce jsou zbytečné. No neurazí, chvílemi pobaví. Pro mě je to dost málo.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Skvělý, od počátečních titulků, přes výpravu, hromadu násilí a sexu, po obsazení. Za první dva díly dávám čistých pět, uvidíme,jestli se po dalších něco změní. Nezměnilo.
O Rozárce a zakletém králi (1985) (TV film)
Kdyby se ze zvířete vyloupl někdo jiný než Ivan Vyskočil, dala bych čtyři. Protože je ale pro mě tolik důležitá hlavní dvojice v pohádkách, a tady na mě působila jen její polovina, velmi roztomilá Veronika Freimanová, přes tři hvězdičky se chtě nechtě nemůžu dostat.
Jak se peče štěstí (1981) (TV film)
Dala bych tři, ale za Janžurovou a ty zelený šaty musím jednu přidat. Pro mě určitě jedna z dějově, herecky i v rámci studiových kulis povedenějších nedělnoobědních pohádek.