Recenze (191)
Fallout (2024) (seriál)
Naprostá pecka
České chaty snů (2023) (pořad)
Top gear po Česku, ale pěkně trapný
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Stačí kouknout na první a poslední díl, tak natahovaný a nudný seriál to je.
Její tělo (2023)
Tak blbě natočený film , je velká škoda, že to tak zkazily
M*A*S*H (1972) (seriál)
Výborná klasika
Most (2011) (seriál)
Famózní
Bažina (2018) (seriál)
Luxusní seriál
Forst (2024) (seriál)
Poláci tak tlačily na pilu až to tak dopadlo
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Akorát nechápu proč tam mají všichni účesy jak z 60 let
Vánoční příběh (2022)
Dvě hvězdy za Kaisera s Lábusem, jinak by to šlo do koše a kdo to srovnává s Láskou nebeskou, tak ať si zaťuká na čelo