Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Dnes již existuje mnoho seriálů, které nedělají z diváka pitomce. Ale seriál, který má na diváka určité požadavky? To je síla.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Battlestar Galactica (2004)
Star Trek: Nová generace (1987)
Ztraceni (2004)
Ano, jsem fanouškem, který hltá každý nový díl sotva dva dny poté, co jsou v jůesej uvedeny. Proč jsem tomu dal 4 hvězdičky? Čekám totiž na konec a buď přihodím pátou, nebo zůstanu na čtyřech. Je mi totiž docela jasné, že některé díly, ba dokonce i postavy jsou zde proto, aby se to natáhlo (zvláště druhá polovina druhé série byla tímto neduhem nasáklá). Jinak však již nezbývá, než se tvůrcům hluboce poklonit. Nečekané zvraty, povedené a dobře zahrané (většinou) postavy, s nimiž není problém se ztotožnit (schválně navštivte stránku quizfarm.com a dejte do vyhledávače "lost"- uvidíte, kolik vám vyjede testů na téma "Jaká postava z Lostu jsi?"), a postupné odhalování tajemství ostrova. Nádhera.
Tudorovci (2007)
Simpsonovi (1989)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Hvězdná brána (1997)
Proč jsem tomuhle dal zatraceně jen tři hvězdičky? To jsem snad před těmi dvěma měsíci musel být pod vlivem, nebo co. Už se stalo. Musím pykat za své hříchy. Normálně si filmů a seriálů, na kterých jsem vyrůstal, vážím více. Je to napínavé, silně americky patriotické, místy velmi nápadité, místy hodně předvídatelné. A taky herecky proměnlivé. Jo, a taky docela povedené. Pokud ovšem vypustíme extrémě nezdařené poslední dvě série, kdy odešli dva ze tří skvělých herců (Richard Dean Anderson a Don. S. Davis- a ten, co zůstal je MIchael Shanks) a kdy charizmatičtí Goaloudi byli nahrazeni nemastným neslanými Orii.
Přátelé (1994)
V Rossovi jsem se poznal. Jaktože mi byl tak nesympatický? :D