Recenze (110)
Blázniví bažanti (1971)
Seržant Belek je vůl!!!
Příběh z Bronxu (1993)
Robert De Niro ako režisér a jedna z hlavných postáv v jednom výbornom a snad po všetkých strankách dokonalom príbehu.A nechýbal tu ani malý-velký mafian Joe Pesci.
Disturbia (2007)
Ešte pred kinom som sa bál že ma pri sledovaní Disturbie zasiahne nuda.Tá sa na moje velke prekvapenie nekonala a namiesto nej tu bol celkom slušne natočený a chvílami až originálny thriller,v ktorom si svoje miesto našiel aj nejaký ten humor.A ani Shia LaBeouf mi tu až tak nevadil ako v Transformers.Len toho vraha som Davidovi Morsemu nejako nemohol uverit.On sa hodí za kladasov a nie za takýchto pošukov.
Skrytá identita (2006)
Mnoho kriku dokopy pre nič!Maestro Scorsese už natočil aj lepšie kúsky.Toto mi pripadalo síce ako dobre natočení film ale so stereotipným až nudným obsahom,ktorý som videl už v desiatkach iných filmov.
Krvavá hostina (2005)
Tie 2 hviezdičky dávam hlavne za originálny a vtipný začiatok!Dalej už iba nudná béčková vyvraždovačka,ktorá sa mi zdala moc dlhá.
Po hlavě... do prdele (2006)
Znova som čakal od Bystrona takú istú somarinu ako bol ten odpad Záhradník.A bol som prekvapený.Taká malá česká variácia na Pulp Fiction.
Gemini (1991) (TV film)
Nevidarený pokus slovenských filmarov vytvorit sci-fi pre mládež.Všetko tu ale hraničí s trápnostou.Teda skoro všetko! Július Vašek ako pomätený starec a exteriery Banskej Stiavnice predsa len nejaké to kúzlo majú.
Psí vojáci (2002)
Konečne horor pri ktorom som sa bál a smial zároven.
Pád do tmy (2005)
Podla mna je režisér Neil Marshall človek ktorý dokáže hororový žáner povýšit vysoko nad hranicou priemernosti! Pád do tmy je toho svetlým príkladom.Aj ked premna osobne tento film nedosahuje kvalít jeho predchádzajúceho filmu Psia armada!
Červené víno (1976) (TV film)
Na tuto skvelú televíznu klasiku sa vždy rád pozriem.Premna osobne to najlepšie čo za totality vzniklo v našej verejnoprávnej televízii.