Recenze (110)
Na ostří nože (1997)
Hopkins tu získal skvelého protihráča.A nemyslím len Aleca Baldwina ale aj medveda,ktorý je im celú dobu v patách.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Velmi krásny film,ktorý sa dotýka smrti.Teda veci ktorej sa bojí snad každý znás.
Sedm let v Tibetu (1997)
Očakával som viacej emocií a viacej europskeho vplyvu vo filme.Namiesto toho tu vytrča nepresvedčivý američan Brad Pitt a ameriku tu všeobecne tiež dost často cítit.Ešteže tu tak dobre hrá David Thewlis a Himaláje a Tibet sú tak očarujúce.
Ztraceni ve vesmíru (1998)
Ani neviem prečo som sa na tento film tak tešil.Pôvodný serial som nevidel a žánru sci-fi taktiež velmi nefandím.A po velkom očakávaní nasledovalo dost velké sklamanie.Herci nestáli zanič.Výnimku tvoril len vždy skvelý Gary Oldman.Triky boli nepresvedčivé a dej nebezpečne hraničil s nudou.Zachranovala to snad len nádherná vesmírna atmosféra a skvelá hudba.
Zvláštní dny (1995)
Túto originálnu a nepredvídatelnú podivnost že natočila žena? Klobúk dole!!!
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Určite už nie tak vtipné ako prvý diel ale stále s prívalom neokukaných gagov.
Návštěvníci (1993)
Asi nikdy by ma nenapadlo že vo francúzsku vznikne taká výborná komedia!A to nechcem urážat klasiky typu Fantomas atd.Dvojica Reno-Clavier tu predvádza priam neuveritelné kúsky a to vsetko s takou dôverihodnostou až je mi to podozrivé.Proste nezabudnutelný zážitok.
Peacemaker (1997)
Dalšia blbost kde má Amerika zasa navrh.Ale vymenujem x dôvodom prečo sa mi táto bachorka tak velmi páčila: Marcel Iures ako hlavný záporák nemá chybu.Lubomír Paulovič ako další záporák nemá chybu.Bratislava zaaskakujúca za Vieden nemá chybu.Uvodné vlakové scény nemajú chybu.A ten celkový spád vdaka ktorému nepocítite nudu nemá chybu.
Říjnové nebe (1999)
Krásny film s mladým Jakeom Gyllenhaalom či Chrisom Owenom,ktorého som dovtedy poznal iba ako Shermena z debilnej série American Pie.Tu mi dokázal že dokáže aj hrat a ked si ktomu pripočítam ten naozaj dobrý a hlavne smutný záver..Ach jaj!
Mstitelé (1998)
Taká priemerná pozeratelná blbost!