Recenze (365)
Nikdo (2021)
Slabší odvar Johna Wicka
Duše (2020)
Začátek poměrně složitý i pro dospělého (natož pro děti), ale poté se to krásně rozjelo - příjemná pohádka s přesahem.
Blbý a blbější (1994)
Klasika, scéna na WC s projímadlem, nebo zjištění, že Carrey měl dvoje rukavice nezapomenutelné :D
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Vidět pospolu herecká esa jakými jsou Depp s DiCapriem je vždy zážitek. To, že byli oba v tomto snímku na startu svých veleúspěšných kariér tomu dodává ještě určitý punc :). Už tenkrát musel každý vidět jak obrovský talent v sobě oba skýtají. Strašně příjemný film a prakticky dokonalé výkony obou zmíněných.
Zbohatni nebo chcípni (2005)
Tak jako Eminem v 8 mile extrémně překvapil svým hereckým výkonem, tak ani 50 cent v Get Rich or Die Tryin' nezůstal vyloženě tolik pozadu (ano Eminem je daleko lepší herec, ale i Curtis Jackson mě vcelku překvapil). Rap mi není srdci vyloženě blízký (i když v období své pubertě jsem i já měl kratší období, kdy jsem Eminema/50 centa celkem žral) přesto jsem si film užil :)
Gattaca (1997)
Dojemný závěr, dojemné vzpomínky na tento film
Rambo: Poslední krev (2019)
Poměrně velké překvápko.. Chladnokrevný akčňák bez patosu, dojemný scén apod. revenge jak má být :)
Vyproštění (2020)
Fajnové řemeslo, bez větších překvapení s kapkou patosu. Zkrátka takový "vyprošťovák" :)
Statečné srdce (1995)
FREEDOM!!! Svoboda, co bychom bez ní dělali? Život bez svobody, není životem. Je potřeba si to neustále připomínat, zejména v těchto časech.
Hrdinové ohně (2017)
Závěr vážně hodně emocionálně silný a oslava NEFALŠOVANÝCH hrdinů.