Recenze (365)
Poslední dům nalevo (2009)
Slušná pomsta, ale na I Spit on Your Grave to nemělo :-)
Frajer Luke (1967)
Prostě frajer Luke co dodat :-) kdo jiný by snědl 50 vajec s úsměvem na tváři? Snad jen Chuck Norris :-D a i ten by měl problémy… Zlomit Lukeho se podařilo, ale sebrat mu jeho zdravý rozum? Nemožné :-)
Collateral (2004)
Scéna s kojoty, se pro mě stala jednou z vůbec nejsilnějších
Kdo přežije - Jižní Pacifik (2011) (série)
Tak zatím asi nejslabší série, z těch co jsem viděl (asi 6). Jediný kdo tam stál za zmínku byl Coach a Ozzy jinak vcelku bída. Samí nezajímavý lidé, možná ještě Cochran (neskutečný posránek, který podělal celou hru a díky němu a jeho bezpáteřní zradě to pak stálo za hov**), Jim (chytrý pokerový hráč - doufám, že dostane ještě někdy šanci) a Brandom (strašný uplakánek, synovec Russela Hantze, který mi lezl neskutečným způsobem na nervy!) stojí za zmínku. I když je Ozzy arogantní frajírek, sociální hru prostě neovládá - nemá to v krki a v Soth Pacific už toho oproti Cook Islands a Micronesia moc nepředvedl mám ho stále rád - na Cookovi ostrovy, kde byl prostě úžasný zkrátka nejde zapomenout :-) a bez něho by tato série byla ještě o třídu níž...
Ďáblův dvojník (2011)
No ten Udaj to byl tedy pěknej ***** :D
Armageddon (1998)
Klasický celovečerák, který můžu vidět vždy! :-)
A.I. Umělá inteligence (2001)
Rozhodně zajímavý film, těžký na pochopení - člověk musí trošku dozrát, aby to celé zkousnul :-)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Pitt - Fincher klasika ty nikdy nezklamou! Bravo!
Krvavý diamant (2006)
Slušný film, který čerpá z bohem opuštěného afrického prostředí, kde má diamant větší cenu než 1000 lidských životů. Po vizuální stránce dokonalé, akorát mě občas vadily ty klasické uplakané scény, klišé a happy end.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Pro mě spolu se Školním srazem nejlepší díl série :-) Stifler na hrad