Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Simpsonovi (1989)
M*A*S*H (1972)
Zoufalé manželky (2004)
Červený trpaslík (1988)
Gilmorova děvčata (2000)
Právě jsem se rozesmutnila nad předposledním dílem (měla jsem sentimentálnější a nostalgičtější náladu než Rory), podívala se na svoje hodnocení a zhrozila se - jak jsem mohla dát jenom čtyři hvězdy?! Tohle je prostě srdcovka : )
Newsroom (2012)
Naprosto geniální :)