Recenze (106)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Neni nic lepsiho nez sledovat Hobbita a byt pri tom na Novem Zelande :)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Moc se mi to líbilo, určitě si na to do kina dojděte. Nějak se mi asi týden před premiérou dostal do rukou časopis, kde k tomu byla napsaná recenze. Úplně pohrdavě a trapně byl celý film schozený do bahna všech bahen a pak... Pak jsem spatřil podpis "Mirka Spáčilová" tak mi bylo hned jasné, odkud vítr vane. Paní už je trochu stará, měla by se raději dívat na filmy pro pamětníky.
Nedotknutelní (2011)
Strašně nádherný film s charismatickými herci, kteří sedí do rolí jak prdel na hrnec. Takhle krásný film jsem už dlouho neviděl. "Přece vás tam nenaložím jak nějakýho koně." "Přečipovaný vozík" :D
Tři mušketýři (2011)
To byla hrozná kravina! Napůl v tom byl Sherlock Holmes a dost dobře je možné, že tam byla i ta hudba z Holmese. Zpomalené záběry jak z matrixu, no humus.
Texaský kat (2011)
Prostředí Texas Killing fields je opravdu skvělé, film už bohužel ne. Děj je velice útržkovitý, takový nemastný neslaný. Režisérka se spíš měla zaměřit na jednu věc a udělat ji pořádně, nikoliv na spoustu věcí, které tákhle odflákla.
Černobílý svět (2011)
Tak tenhle film byl opravdu Krásný s velkým K. Dojemný, pravdivý a krásný.
Kazatel Kalašnikov (2011)
Kazatel se mi nelíbil jen v těch "Boha vtloukajících" scénách. Pravda je bohužel taková, že ti Američané jsou opravdu takhle zfanatizovaní. Neustálé mlení o Bohu a víře ten film dost shodilo, což mě mrzí, protože by to jinak byl určitě lepší film.
Beznadějný trouba (2011)
Humor, to jsem přesně potřeboval :))
Samotáři (2000)
Totální nicneříkající kravina.
V cizí kůži (2011)
Slabota, škoda.