Recenze (170)
Lovci pokladů (2004)
Nejedná se sice o žádné umělecké dílo, ale podle mě je tento titul srovnatelný se všemi díly Indiana Jonese a v Cageově případě je to jeho co se zábavy týče nejlepší film od dob, kdy natočil akční sérii Skála, Con Air a Tváří v tvář.
Pravdivé lži (1994)
Po prvních dvou Terminátorech je tohle Schwarzeneggerův nejlepší film, kterému bych dal klidně i plných pět hvězdiček, ale kvůli druhé polovině, která už ztrácela dech, dávám i tak velmi solidní ****.
Pidilidi (1997)
Jeden z mých oblíbených filmů, na který se nejraději dívám o vánocích.
Vyvolený (2000)
Lepší než Šestý smysl, ale ve srovnání s dalšími dvěma Shaymalanovými filmy Znamení a Vesnice je to podle mě slabota. **** dávám především za skvělé herecké výkony.
Magnolia (1999)
Jeden z nejlepších filmů devadesátých let.
Mafiáni (1990)
Srovnávat s Kmotrem se to sice nedá, ale i tak se jedná o velmi nadprůměrné gangsterské drama, které je pravděpodobně tím nejlepším doposud natočeným filmem Martina Scorseseho.
Everwood (2002) (seriál)
Slušný seriál se skvělým Treatem Williamsem.
Kluci v mém životě (2001)
Původně jsem chtěl dát tři hvězdičky, ale jelikož tu Drew Barrymore převdání nečekaně velmi solidní výkon a Steve Zahn je také velmi slušný, dávám slabší čtyři.
Simone (2002)
Relativně zajímavý film, který ale stojí především na výborném výkonu Ala Pacina.
Tootsie (1982)
Velmi povedená komedie s výborným Dustinem Hoffmanem.