Recenze (240)
Milenci ze severního pólu (1998)
Chce-li člověk začít měnit svět, musí začít u sbe; chce-li člověk svět zachránit, musí zachránit nejprve svůj život.
Tobruk (2008)
Nevěřil jsem jedinému česky mluvícímu vojákovi (anglický "fucking" driver sanitního vozu celkem ušel). Přišlo mi jakoby si pánové odběhli z nějakého ateliéru kde právě dotočili další díl rodinné ulice. Vlastně jsem moc neočekával a tak jsem ani nemohl být moc zklamaný.
Spaceballs (1987)
V osmé třídě kdy naše nadšení pro Hvězdné války kulminovalo jsme se u toho s kamarádem hodně nasmáli a některé hlášky se pro nás stali na čas kultovními. Pod názvem 'Vesmírná tělesa' bych ale Spaceballs vskutku nehledal.
Šílení (2005)
Krom markýzova geniálního monologu asi nejslabší Švankmajer co jsem doposud viděl.
Tři králové (1999)
Nuže tohle nejsou žádní hrdinové z řádem vojína Rayena, ale ani to nejsou zrůdy typu Četa. Samozřejmně konec dobrý.
Válka světů (2005)
Bylo by krásné kdyby k řešení rodinné krize stačila taková obyčejná věc jako je invaze z vesmíru. +Plus+ za oprášení starých fungujících principů strachu.
Strach(y) ze tmy (2007)
Výborná záležitost z hlediska řemesla i atmosféry. Trochu mi to připomělo dávné odezvy E.A.Poea.
Jezero zapomnění (1999)
Onen téměř brutálně useknutý konec mi vůbec nevadil. Dokonce bych řekl že je to ukázkový příklad toho jak 'nezodpovězené' může fungovat lépe než sebevycizelovanější pointa.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Díly geniální střídají díly slabší (v poslední sérii čím dál častěji). S přihlédnutím ke kulometné kadenci výroby tohoto veleůspěšného seriálu, přesto hodno obdivu a pochvaly.
Ajťáci (2006) (seriál)
Přesně zacílená zábava pro stále početnější příslušníky IT závodů.