Recenze (427)
Soumrak mrtvých (2004)
Simon Pegg s Nickem Frostem naprosto dokonalá dvojka. Ed: „Co se děje?” Shaun: „Ale nic, asi budeme muset zabít votčíma...” Ed: „Jo, pohoda...”
Mulan (2020)
Původní Mulan jsem viděl a líbila se mi více. Tahle verze je slabší, ale kdybych to nějak měl shrnout, tak to nebylo špatné. Některé scény byly hrozně matoucí a člověk se v nich mohl ztrácet.
Gentlemani (2019)
Zkouknuto na Netflixu. Guy Ritchie a jeho gangsterka. Dost dobré!!!
Zrození šampióna (2009)
Hrozně zajímavý a dojemný příběh s dobrými herci.
Kmen (1999) (seriál)
Na tenhle film bych se chtel někdy zase podívat. Viděl jsem to už před pár lety, když to vysílala TV Prima a bavilo mě to, i kdyz se jednalo převážně o průměrnost a jednoduchost.
Decibely lásky (2016)
Zajímalo by mě, jestli by se tomuhle mělo říkat vůbec nějaký muzikál ? Odpověd si najde každý svoji.
Requiem pro panenku (1991)
Takový český “Přelet nad kukaččím hnízdem”. Když se řekne Filip Renč, vybavím si tenhle film.
Medvěd (1988)
Viděl jsem to ještě na staré VHS. Klidně bych si to rád pustil znovu. Medvědi byli dobří. Celkový film o přírodě byl perfektní. Tohle si zaslouží plný počet. Děkuji panu režisérovi a celému štábu. Prosím, važme si přírody !!!
Román pro pokročilé (2019)
Opravdu hodně slabý film. Díky Marku Vašutovi to není odpad.
Chvilky (2018)
Za tu Jenovéfu ty tři hvězdičky musím dát. Její herecký výkon byl perfektní, ale že bych se na ten film měl podívat znovu, to se asi říct nedá. Není to ten typ filmu, na který jsem zvyklý.