Recenze (211)
Pád Londýna (2016)
Tož dobrý akčňáček 😀
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Čím jsem starší, tím víc “Tři oříšky” miluju. Ta pohádka je opravdová, bezprostřední a hlavně strašně krásná! Kolikrát jsem ji viděl? Padesátkrát? A včera jsem kouknul zase...
Koruna - Balmoralská zkouška (2020) (epizoda)
Jednoznačně díl s největší dávkou humoru ze všech
Jan Palach (2018)
Nějak nezaujal
Sváteční rande (2020)
Tak slabý začátek, že jsme to... vypnuli
Maxinožka (2017)
Film Maxinožka se nám moc líbil. Milý animovaný filmeček s originálním příběhem o člověku s výjimečnými schopnostmi plný dobrodružství z divoké přírody.
Sněží! (2019)
Jak říká moje ženuška: “toto neeee” 😁
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Chcete videt největší koncentraci blbců na jednom místě? Mrkněte, tak malé iq v takovém množství je velmi vzácné 😁
Irčan (2019)
Šílená stopáž, mafiánská klišé a hlavně hodně nešťastné maskování hlavních postav. To všechno kazí zážitek ze skvěle obsazeného filmu.
Vdovy (2018)
Takova ta “americká blbost” :-)