Recenze (235)
To, co dýchám (2007)
Napínavé drama které Vás nenechá usnout, hvězdné obsazení.Dělat vymahače nebo dlužit peníze se nevyplácí.
Probuzení (2007)
Napadlo by Vás někdy,kdyby jste zapadl do života který Vám byl naplánován,přítelkyně,doktor a na operačním stole zjistit pravdu že nejspíš zemřete protože jste bohatí a někdo chce vaše peníze.Velice slušná podívaná s Krásnou Jessicou albou a Anakinem viz. Hayden Christensenem.
Let's Dance 2 (2008)
Stejně povedený jako jedničky ,lepší tanec pochvala.
Mimic (1997)
Velmi povedený horror,ve tmě přihází smrt.Stojící člověk nebo stojící zrůda,jedině jak to zjistíte že příjdete blíž je jen na Vás jestli dokážete utéct jestli jste zrovna narazily na onoho zmutovaného švába.Suprový scénář,tajemná hudba.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Velkolepý návrat Johna Ramba, Sly vě skvělé formě dokazuje že ještě nepatří do starého železa.
Elita armády (2006)
Celkem slušný film po dlouhé době Jean-Claudem
Osudový dotek 2 (2006)
Po skvělé jedničce tu máme dvojku a jak to tak chodí,předchůdce byl lepší,tohle je slabý odvar o napodobeninu.
Dr. House (2004) (seriál)
Jelikož na to nekoukám pořád tak i stejně musim dát plnej počet,protože každej díl co se viděl byl fakt dobrej.
Trosečník (2000)
:) Wilsne,Wilsne kde pak jsi Wilsne?! Velice povedý filmeček,není co dodat.
Po čem ženy touží (2000)
:D Mele maš za jedna.