Recenze (3 153)
DC Showcase: Jonah Hex (2010)
Nuda.
Ožralý Štědrý večer (2011)
Proč je tohle vůbec na CFSD?
Majestic (2001)
Frank Darabont holt umí natáčet skvělé filmy. Majestic je téměř perfektní po všech stránkách.
Bahno z Mississippi (2012)
Výborné drama s atmosférou a mírným přesahem, na které se i přes dvouhodinovou stopáž příjemně dívá.
Kačer Daffy: Fantastický ostrov (1983)
Opravdu vtipné scénky s oblíbenými postavičkami Looney Tunes spájí dohromady velmi průměrný Daffy a jeho fantastický ostrov. Škoda, mohlo to být o tu jednu hvězdu navíc. A já hlupáček se domníval, že půjde o úplně nové příběhy.
Království lesních strážců (2013)
Mírně nadprůměrný dětský animák s předvídatelným příběhem a jedinou vtipnou složkou v podobě slimáka a šneka (kteří jsou zde mimochodem jen pro to, aby ve filmu existovala komediální složka.... to, že jsou údajně strážci květu v průběhu celého filmu neprokážou jediným činem). O to horší, že záporáci jsou zajímavější než dobrá strana, hlavní hrdina jedná ve svém vlastním zájmu, nehledě na následky a vědátor je nechutně ukecaný.
The Chewin' Bruin (1940)
Velmi vtipný animák, ve kterém lovec s jeho věrným psem narazí na grizlyho a z následné konfrontace vzniknou velmi humorné scénky :).
Curious Puppy, The (1939)
Viděno v mizerné kvalitě, ale i tak jde poznat, že jde o prvotřídní animaci. A příběh? Ten je jednoduchý. Zvědavé štěně se dostane do zábavního parku, kde probudí hlídacího psa a z následné naháněčky vzniknou všechny vtipné momenty.
Vládce knih (1994)
Průměrná rodinná pohádka z prostředí knih, plná odkazů na slavná díla. Možná by tomu neuškodila delší stopáž.
Marty (1955)
Krásný film. Tak pohodový, že se na něj dívá jedna radost. Všechno je tak nenucené, přirozené. Hlavní představitelé jsou sympatičtí a co je hlavní, funguje mezi nimi ono kouzlo, které činí romantické filmy dobrými. Poněkud jsem v Martym viděl sám sebe :).