Recenze (288)
Návštěvníci (1983) (seriál)
Děkuji, již jsem zvracela. K večeři si dám amarouny.
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
Bohužel, všichni ti krasavci mají stejnou chůzi, trochu vada na kráse.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Zkuste i předlohu, je skvělá!
Serpico (1973)
Další story o marném boji jednoho proti všem. Nejlepší scéna: Serpico narve zatčeného do klece a tříská pak židlí, aby nemusel umlátit kolegy na služebně. Ty brďo!
Špína Londýna (2002)
Dávám tři. Protože jsem vydržela až do konce. Africký lékař odebírá ledvinu padouchovi v Londýně? Je tak kladný, až je to nuda, na tváři ustálený výraz…A umí Audrey Tautou hrát? Nevím, co přesně chtěli autoři sdělit lidstvu. Práskač a jeho kat je o třídu lepší (už jen kreace Tima Rotha v nálevně stojí za zapamatování, totální magor!)
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Dabing Františka Němce a boj o klíč ke spojovacím dveřím-ňam.
Šumná města (1995) (seriál)
Baví dobře Vávra, jen bych uvítala víc architektury a méně vtipu. Pak bych dala pět.
Ajťáci (2006) (seriál)
Napodruhé dám možná plný počet.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Ňouma for president! Já jsem, prosím, taky vstávala, aby mi nic neuteklo.
The Road Runner Show (1966) (seriál)
Škoda, že nemůžu ještě přidat. Přece jen je to napínavější než Tom a Jerry. A zároveň víte, že kaňony jsou hluboké...