Recenze (311)
Saw 2 (2005)
Očekáváním bylo učiněno zadost a tak i mě Saw 2 potěšila; invence scénáristy nestagnovaly a tak se díky nim můžeme znova podívat na decentně mordidní způsoby sebeničení. Víc dokreslená mohla být postava taťky-policajta, jehož herecký projev na mě zapůsobil spíš rozpačitým dojmem. Konec mě povznesl nad tři hvězdičky; jistota pokračování mi ani přinejmenším nevadí a těším se na něj.. =)
Závrať (1958)
Za moc.. Zpočátku mystičnost děje přecházející v detektivní příběh s neskutečnou hudbou tvoří ojedinělý komplex psychotrilleru; Úžasné podání postav, důmyslnost režie a scénáře dali jasně najevo, kdo umí.. Posadilo mě to na zadek po 47 letech od premiéry; dojmem je úžas a ohromení..
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Všichni jsou šílenci... Kterak poukázat na to, že vlastně nikdo z nám není až tak úplně normální a že každý trpí nějakou tou svou úchylkou. Pojetí je trošku intelektuálnějšího zaměření, o to víc se mi líbilo. Trojan zahrál bravurně, Zuzana Šulajová je mi velice vzhledem sympatická, konec je úžasný ve své originalitě =) Sám až nechápu, jak moc mě tento snímek dokázal oslovit... ...Jsem šílenec...
Ostře sledované vlaky (1966)
Až do první poloviny sem Ostře Sledované Vlaky považoval za nadhdnocenou komedii; druhá polovina mě ale pobavila tak, že všechny "za pět" bez výhrad chápu - to pospojení razítka na levé půlce spolu s bombou na navěstidle tvoří báječnou kombinaci nemluvě o všech citovatelných průpovídkách =)
Arabela (1980) (seriál)
Dej mi kulovnici a zastřelím s ní vlka! =) ..a tak to všechno začalo..
Rákosníček a jeho rybník (1983) (seriál)
jedna z nejlepších dětských haluzinací, které mi byly dopřány ku shlédnutí - nic není tak geniálně zelené (kromě marihuany) jako Rákosníček a nic není tak husté (kromě vločkové polévky ze školní jídelny) jako mlha u jeho rybníčku..
Pohádky z mechu a kapradí (1968) (seriál)
tadadááááá tadááááá tadadáááádadadadáááá, tadadadááá dááá... nezapomenutelná melodie stejně jako ti dva =)
Jméno růže (1986)
Nepopsatelná atmosféra středověku, zhýralost církve a vesničani jako neandrtálci mi připravili velice příjemný zážitek a je pro mne popudem k přečtení zde mnohokrát zmiňovaného knižního originálu.
Zkurvená noc (2003)
koncem lehce předpovídatelnej děj; jinak sem se ale bavil, už jen při pohledu na mou mámu, jaxe zatvářila, když uviděla ten libozvučný název tohohle filmu na DVD na mém stole =) a Rachael Leigh Cook je hafo..
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
..famózní.. (..snad se po někom neopakuju..)