Recenze (65)
Území bílých králů (1991) (seriál)
Nijak zvlášť mě to nebralo, ale jelikož jsem z Třeboně, dám 3*
Návštěvníci (1983) (seriál)
Na tomhle seriálu mě vždycky rozčilovalo, že musím čekat na další díly. Klidně bych ho zkouknul v kuse...
Dobrodruzi z vesmíru (1986) (seriál)
Ach jo, z tohohle seriálu si skoro nic nepamatuju, jen posedlost jednoho člena nudlemi a hlavně to, že se mi fakt moc líbil...
24 hodin (2001) (seriál)
24 dílů je moc. čas stejně neběží úplně reálně a vycpat všechny díly něčím zajímavým způsobilo, že je tam až zbytečně moc zvratů a opakování... Ale i tak napínavá podívaná s e skvělým Sutherlandem v hlavní roli.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Ještě že emancipace vstoupila i do záchranářských kruhů. Kdyby tam běhali jen svalovci s plovákem v ruce, byl by to děs...
Knight Rider (1982) (seriál)
Z nostalgie 3* . Jako děti jsme na to koukali na rakouské ORF, nerozuměli ani slovu, ale přesto se skvěle bavili. Dnes popdrůměr, za komančů paráda...
Čarodějky (1998) (seriál)
Jako vždy- čím pozdější série, tím horší... Ale ve srovnání s telenovelami veledílo...
Herkules (1995) (seriál)
Stejně jako Xeně dávám 3*, i když si je rozhodně nezaslouží, ale odchován dračím doupětem jsem se na to i rád koukal...
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Pozdější série už dost vařily z vody, ale sci-fi je prostě můj žánr...
Škola zlomených srdcí (1994) (seriál)
Na tomhle seriálu bylo dobrý, že tam hrdinové umírali. Jinak klasika v pubertálních seriálech...