Reklama

Reklama

Reipu nidžúgodži: Bókan

  • Japonsko レイプ25時 暴姦 (více)

Obsahy(1)

Utiahnutý zamestnanec čerpacej stanice sa jedného dňa náhodne zoznámi so svojráznym delikventom Crimsonom, ktorý si z ničoho nerobí priťažkú hlavu a žien, ktoré sa mu páčia sa zmocňuje prostredníctvom hrubej sily. Podarená dvojica začne na firemnom aute spoločne jazdiť po okolí, pričom si vyberajú a znásilňujú mladé ženy, ktoré im padnú do oka. (Karamanlis)

(více)

Recenze (9)

Šakalík 

všechny recenze uživatele

No to jsem si zase jednou dal. Moje první (a nejspíš i poslední) návštěva ve světě „sexploitation“ mě teda příliš nenadchla. Hlavním důvodem budiž absolutní bezobsažnost filmu, kdy postupně sledujeme asi šest znásilnění dost nepohledných Japonek, které si to ale většinou užívají a dokonce pak násilníkům nadbíhají (vidět to feministky, vyskočí z kůže! :-)). V těchhle scénách ani tak nejde o násilí nebo ten sex, ono to je podáno skoro až umělecky (ostatně hraje u toho vážná hudba). Jenomže kromě toho tenhle film v podstatě nemá děj, snad až na ten motiv se třemi buzíky, kteří nahánějí kdovíproč jednoho z těch znásilňovačů. Ta závěrečná pasáž odehrávající se u opuštěného bazénu (respektive na jeho dně) je ale docela povedená a svým způsobem i provokativní, pokud se trocha té homosexuální nekrofilie za provokativní dá považovat. :-) Ty dvě hvězdy dávám za těch posledních deset minut a za rozumně krátkou stopáž. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Hasebe v rámci subžánru "sexploitaition" rozhodně nemohl zklamat ... Pro mne se sice zatím z těch 4 filmečků, které jsem od něj viděl, jedná o nejslabší kousek, protože není příliš nápaditý, vtipný a vypovídající ... Dokonce mi nepřišel ani příliš drsný, vyjma závěrečného linčování jedné z hlavních postav ... to uznám byla docela brutálka!! Jinak holky to dostávaj jedna za druhou, občas jim přistane nějaká facka, ale znásilňovačky běží jak na drátkách bez větších problémů a nakonec se to holkám tradičně (jak bývá u Hasebeho témat, tak celkové japonské sexploitaition sféry zvykem ...) nakonec i docela líbí ... Hodně v pohodě kousek, ale znám od Hasebeho rozhodně lepší ... (Upozorňuji, že je to jen pro okrajové publikum zaměřené na násilné a perverzní filmy ...). ()

Dudek 

všechny recenze uživatele

Stejně jako ve většině svých předchozích filmů se Jusuharu Hasebene v Reipu 25-ji: Bokan soustředí zejména na změny v chování obyčejného jedince vystaveného traumatické zkušenosti. Tentokrát se jedná o zaměstnance čerpací stanice, který se díky svému kamarádovi postupem času stává z řadového občana sexuálním násilníkem. Netřeba dodávat, že kamarád - mimochodem vysněná kořist šéfa homosexuálního gangu! - se znásilňováním nevinných děvčat již nějaký ten pátek živí a hlavní hrdina se v podstatě stává jakýmsi jeho žákem. Závěrečný díl Hasebeneho trilogie sice není co se týče dějové nápaditosti tak povedený jako ten předchozí, ale v kompaktnosti zcela jasně vyhrává. Reipu 25-ji: Bokan disponuje zápletkou, díky níž má každá sexuální scéna své opodstatnění, neboť utváří charakter hlavní postavy. Po svém uvedení byl označen za nevkusný a přehnaně násilný, dnes se však tyto nálepky ukazují jako snadno sloupnutelné. Co se násilí týče, výrazně zaostává dokonce i za svým předchůdcem (posledních 10 minut v předchozím snímku trilogie hravě spolkne násilí rozložené v celém Reipu!). Pohoršení nad sexuálními scénami se ovšem pochopit dá. Zejména pokud vezmeme v potaz, že znásilňované si samotný akt většinou velmi užívají, ba dokonce uplácejí pachatele, aby byly znovu navštíveny! Za minimálně provokativní ve své době mohly být označeny i homosexuální části, přičemž anální i orální sex s mrtvým mužem může být zapamatování hodný i dnes. Přesto byl však humbuk, který kolem celého snímku vzplál, zbytečný. ()

Hunter2222 

všechny recenze uživatele

Pinku eiga ako sa patrí. Zo začiatku kopa znásilňovania a sexu. Podobne ako v inom snímku tohoto režiséra Assault! Jack the Ripper (1976) je tu super hudba, aj keď nie tak dobrá. Koniec vrcholí extrémnou krutosťou, ktorá mi až vyrazila dych. Čo je zvláštne vo filme je aj homosexuálne násilie na hlavnom hrdinovi. ()

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Je možné, že Yasuharu Hasebe sa v Reipu 25-ji: Bôka čiastočne inšpiroval o štyri roky starším americkým Forced Entry, nakoľko medzi oboma snímkami existuje istá dejová paralela, skôr ale predpokladám, že ide o podobnosť čisto náhodnú. Hasebe bol totiž skutočný maník a mazák, čo sa japonských pink filmov týka a na rozdiel od poloamatérskeho Forced Entry jeho Rape! 13th Hour pôsobí uceleným a profesionálne natočeným dojmom, takže je pravdepodobné, že tento Costellov pornografický flák ani nevidel. ()

Wade 

všechny recenze uživatele

Ve svém žánru je Reipu 25-ji: Bôkan kvalitní snímek, kde se solidní rychlostí střídá jedno znásilnění za druhým. Když, ale píšu znásilnění tak to není úplně přesný výraz, protože oběti nejdřív protestují ,ale poté si užívají. I když mam zatím nakoukáno jen minimum, přesto je tento film rozhodně slabší, ale na druhou stranu 73min uběhlo rychle a některé scény jsou kvalitně podané. Film mohl diváka trochu víc seznámit s příběhem a mohl být rozhodně drsnější, ale přesto se jedná o kvalitní "sexploitaition". 75% ()

KASUGI 

všechny recenze uživatele

Mladý japončík (představte si mladou japonskou verzi Samuela L. Jacksona s věčně dojemným výrazem) nastupuje do nové práce. Seznámí se zde se starším mazákem, který se mu svěří se svým netradičním koníčkem - znásilňováním. Mladý japonský Samuel L. Jackson by si tohoto koníčka taky rád vyzkoušel a tak ho mazák bere s sebou na výpravy, kde ho zaučuje, jak správně znásilňovat. Troufnou si dokonce na dvě ženy naráz. Ženy jsou vcelku spokojené, jedna znásilněná žena si s mazákem dokonce dává schůzku v kavárně. Časem dojde mladý japonský Samuel L. Jackson k názoru, že už je dostatečně zaučený a mohl by se proto ve znásilňování osamostatnit. Začátky jsou sice trpké a mladíkovi se nedaří, ale postupem času jeho pokusy přinášejí znásilňovací ovoce. Nakonec si ale uvědomí, že ve dvou se to přece jenom lépe znásilňuje a tak se vrátí zpět k mazákovi. Takhle by si znásilňovali šťastně až do smrti, nebýt chyby, kterou starý mazák znásilňovač udělá. V kabince ublíží japonské buzně v latexu (nevím, asi mu nějak ublíží, ukázané to tam není a já japonsky neumím a titulky jsem neměl, protože jsem si z torrentu chtěl stáhnout 13 samurajů a vyjel mi tam název v japonštině s číslovkou 13, tak už mi to bylo líto se na to nepodívat ) a japonská buzna v latexu jde ihned žalovat svým dvěma gorilám. Na ulici si ty gorily s buznou počkají na naše dva znásilňovače, tam je přepadnou, strčí do auta a odvezou na uzavřené odlehlé koupaliště. Tam starého mazáka zabijí a shodí do vypuštěného bazénu. Zde se v plné kráse projeví pořekadlo - kdo jinému jámu znásilňuje, sám je znásilněn - takže se gorily na mrtvém mazákovi vyřádí. Jedna gorila mu ho strčí do pusy a aby mu v orálním uspokojení nebránily zuby, tak vezme ševcovské kladívko a mrtvole ty zuby vymlátí, což vydává (bez legrace) zvuk, jako když naklepáváte lžičkou vajíčko natvrdo. Mladý japonský Samuel L. Jackson však nechce prodat svou kůži lacino a tak jim uteče a při útěku stihne zabít jednu gorilu a japonskou buznu v latexu. Pak zazvoní u znásilňené ženy, která si s mazákem dávala schůzky a oznámí jí smutnou zprávu o mazákově smrti (nevím, asi jí to oznámí, neměl jsem titulky, 13 samurajů fail). Žena se dá do pláče a mladý japonský Samuel L. Jackson ji utiší tím, že ji znásilní... tedy žena se zprvu brání a mlátí ho polšťářem až peří lítá, avšak nic naplat, mladík ji přemůže a nastává velké znásilňovací finále, kde mladý japonský Samuel L. Jackson v závěrečných titulcích ženu zásilňuje za doprovodu vážné hudby a nekonečně (úmyslně ártově) padajícího peří. To nevymyslíš. Made in Japan. XD)))))))))) ()

Arkanoid 

všechny recenze uživatele

Je to Hasebe. Veľa farieb (neskutočne veľa v bytoch, ale aj na pumpe, neodpustí si ani ružové obloženie záchoda), špeciálne nasvietenie a trochu roztrasená kamera (prekvapí aj uhlami zhora, opája sa aj odrazmi skla) a sústredenie na spotupné menenie aspoň jednej z hlavných postáv vplyvom násilia. Nočné klopanie na sklo s prstami na ktorých je prsteň. Sú to veru chlapci z mafie. Šetrím slovom Yakuza, keďže neviem, či brali aj homosexuálov do svojich radov. Preto Hasebe takýmto gangom prekvapí v žánri všeobecne, ale v rámci svojich bláznivých námetov ani veľmi nie. Gangster, po ktorom idú, zjavne homosexuál nie je. Sympatie si získava u pumpára a po násilie nechodí ďaleko, užíva si ho trpezlivo, dôrazne a s rozkošou, dopraje aj rýchlo kvasenému kamarátovi. Do toho nádherná vážna hudba. Hasebe s chuťou na sex zobrazuje znova ja chuť do jedla ako v predošlom Bōkō Kirisaki Jakku. Film je veľmi svižný, Hasebe opäť postavy nenechá vysvetľovať svoje motívy, ale vrhá sa priamo do akcie plnej obetí. Pri naháňaní ženy režisér scénu štylizuje vážnou rýchlou klavírnou hudbou a strihom, ktorý označuje jednotlivé fázy úspešného páchateľa. Všetko spolu dokáže diváka veľmi zabaviť, lebo sa ani chvíľu nenudí. ()

muti 

všechny recenze uživatele

uplny suhlas s: Šakalík. ** za koniec. inak bez deja a monotonne, vazna hudba je offtopic. mozno na tok 1977 to bolo nieco sokujuce ale v dnesnej dobe... ()

Reklama

Reklama