Obsahy(1)
Angličan Robert W. Paul sestavil kopii Edisonovy kamery a pomohl tak vzniku nezávislé kinematografie. Je také zástupcem tzv. Brightonské školy. Amatérští kameramani a režiséři, kteří tvořili v rámci tohoto volného uskupení, experimentovali se stroptrikem, detailem, hloubkou záběru a natáčením v plenéru minimálně o deset let dříve, než si tato prvenství přivlastnil americký režisér D. W. Griffith. V tomto filmu Paul využívá stoptriku jako základního prvku pro humornou scénku. (Morien)
(více)Recenze (8)
Whow! Co to bylo? Že by někdo zapomněl vypnout přetáčení? Originální nápad, takže za tři. :-) ()
Poté, co jsem se seznámila s filmy tzv. Brightonské školy, křičím ještě hlasitěji než kdy předtím: do háje s Griffithem a melodramatem! ()
Legenda o vzkriesení inovatívnym, moderným a zároveň humorným spôsobom v jednej minúte. Fascinujúce. ()
Náhodou som na to natrafil...dá sa to vôbec normálne ohodnotiť??? ()
Veľká železničná lúpež ako najlepší film roku 1903? Pre mňa veru nie, lebo napríklad tento film so stoptrikom ma v dobrom prekvapil. Záver môže vyznieť zábavne a šťastne, no ktovie, koľkí si potom začali myslieť, že ak ich prejdú kone a voz, že to v pohode prežijú. Tiež sa jedná len o prakticky jednu scénku, takže nemôžem hodnotiť najvyšším hodnotením, ale za tú originalitu, 4 hviezdy zaslúžene. ()
Videli sme to už u Meliesa, a o kúsok lepšie... ()
Video bylo nějak poničené, moc zrychlené, že nebylo pochopitelné, dokud jsem si nepřečetl komentář. Nápad zajímavý-oživení grotesky o černý humor. ()
Relativně slušný nápad ale zpracování pokulhává ()