Reklama

Reklama

Madonna: Sticky & Sweet Tour

(koncert)
  • Velká Británie Madonna: Sticky & Sweet: Live in Buenos Aires

Obsahy(1)

Fenomenální úspěch turné Madonny "Sticky & Sweet Tour" zasáhl celou zeměkouli. Je to největší turné sólové zpěvačky v historii. První část v roce 2008 shlédlo 2 350 285 fanoušků v 58 městech, prodej lístků zlomil všechny rekordy a královna popu jede dál…
Fenomenální úspěch turné Madonny nazvané Sticky & Sweet Tour zasáhl celou zeměkouli, protože je to největší turné v historii, které podniká sólová zpěvačka. Královna popu vystoupí celkem ve 27 zemích světa včetně Spojených států, Velké Británie, Francie, Německa, Japonska a Austrálie, objeví se ve městech, kde patnáct let nevystupovala, i tam, kde svoji show ještě nepředvedla. První část turné shlédlo 2 350 285 Madonniným fanoušků v 58 městech a prodej lístků zlomil všechny dosavadní rekordy. Show pokračuje 4. července 2009 v Londýně v O2 Aréně, následuje koncert v Manchesteru a dále zastávky Werchter v Belgii, Marseille ve Francii, Hamburk v Německu, Oslo v Norsku, Helsinky ve Finsku a také Estonsko, Slovinsko, Česká republika a další evropské země. Madonna se také vrátí po více než patnácti letech do Madridu, Gothenburgu a Mnichova. „Je to poprvé, nikdy dřív jsem turné neprotáhla. Jsem vzrušená a nadšená tím, že zase budu cestovat, navštívím místa, kde jsem dosud nebyla, a vrátím se tam, kde to miluji,“ říká Madonna. Ve Spojených státech pak vystoupí v New Yorku, Bostonu, Chicagu, Los Angeles a ještě než koncem roku zavítá do Miami, navštíví Mexiko a Jižní Ameriku. Režisérem Sticky & Sweet Tour je Madonnin dlouholetý spolupracovník Jamie King, hudebním režisérem je Kevin Antunes. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (29)

dagmarecka 

všechny recenze uživatele

Mám ráda její šou, nové aranžmá písniček, skvělé kostýmy a taneční kreace, ale proč se musíme koukat na ty sexuální pozice, ukazování na přirození...atd...už jsme s ní v posteli byli, všechno jsme viděli a už nám to stačilo, a chtělo by to něco nového a ty svoje pozice ať trénuje na tom svým zajíčkovi... ()

Hoyt 

všechny recenze uživatele

V hodně směrech ještě lepší než o tři roky starší Confessions Tour. Píseň Don't Cry for Me Argentina v Buenos Aires měla neskutečnou sílu a takhle zfanatizovaný dav jsem už dlouho neviděl. Konec za výborné písně Give It 2 Me byl fenomenální a Madonna při něm na chvíli zdálo se mi byla v transu. Neskutečný zážitek. ()

Reklama

svobik 

všechny recenze uživatele

Jeden z důkazů, že Madonna je stará a už by se na to měla vykašlat. Ze snahy neopakovat se zbyly pouze neposlouchatelné písničky obalené v diskohávu, výsledek je tedy paradoxně k nevydržení a nudí po třetím songu. Jestli vám ale stačí, že to tam všechno tak pěkně bliká a občas dojde na nějaké to hloupé intermezzo, tak je to vlastně strašně fajn. Ale ne pro mě:) ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Obecně se ví, že Madonna to, co neutáhne pěvecky, tak dotahuje velkolepou taneční a světelnou šou. Což je taky obdivuhodné, protože zpívat a pořád pobíhat po pódiu, je taky náročné. Některé její písničky mám rád, některé nemám, ale co se týče jeji energie (na to kolik jí je), musím smeknout a dát 4 hvězdičky. ()

Natabar 

všechny recenze uživatele

Neskutečně neskutečně neskutečně dokonalá show. Tryskající elixír fantasie co do choreografie, videoprojekcí, nových aranžmá písniček. Nemusíte mít Madonnu rádi, tohle by se ale mělo vyučovat jako příklad poctivé preciznosti a dokonalosti v showbusinessu. --- Viděno po x-tý znovu: nikdy si neodpustím, že jsem na tento koncert v Praze nezašel. Geniální party!!! ()

Galerie (10)

Zajímavosti (16)

  • Madonnino osmé koncertní turné zhlédlo celkem neuvěřitelných 3 557 445 diváků, kteří na vstupenkách zaplatili 407 713 266 amerických dolarů, což v té době představovalo 7 338 838 788 Kč. Madonna tak opět potvrdila status nejúspěšnější a nejžádanější sólové umělkyně současnosti. (Dlee)
  • Koncert je rozdělen na čtyři části - první je dominantní ale elegantní „Gangsta Pimp“, následuje „Old School“ připomínající Madonniny začátky v New Yorku, třetí je „Gypsy“ a čtvrtá „Futuristic Rave“ s japonskými prvky. (Dlee)
  • Koncert v číslech - Swarovskiho křišťál za milion liber, 3500 kousků oblečení, 653 hodin zkoušek, 250 členů spolucestujícího personálu, 200 trojúhelníkových houbiček na make up, 180 čistících vatiček do uší, 120 pudrování, 100 tkaných punčocháčů koupených na eBayi a v tanečních obchodech, 100 párů chráničů na kolena, 69 kytar, 36 designérů přispělo návrhy oděvů, 28 lidí najednou maximálně na jevišti, 20 národností v týmu, 18 regálů ošacení pro kapelu a tanečníky, 16 zásobovatelů, 12 členů kapely, 12 švadlen stále pracuje non-stop v Cardiffu, aby všechny kostýmy byly do soboty hotové, 12 tréninkových trampolín, 10 cestovních tašek léků a zdravotnického materiálu, 10 kytar pro Madonnu, devět pracovníků šatny, osm Madonniných převleků, pět lidí, kteří jí s tím budou pomáhat, čtyři mrazáky na led pro Madonnu a tanečníky, čtyři balzámy na rty YSL, tři rumunští hudebníci, tři regály oblečení pro Madonnu, troje natočené řasy od Shu Uemury, dvě jeviště, 1,5 minuty je nejkratší čas pro Madonnu na převlečení, jeden chiropraktik, jeden masér, jedny sluchátka se Swarovskiho křišťály pro DJ. (Dlee)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno