poster

Otče náš

  • anglický

    Padre Nuestro

  • Sangre de mi sangre

Thriller

Argentina / USA, 2007, 111 min

Scénář:

Christopher Zalla

Kamera:

Igor Martinovic

Producenti:

Gloria Reuben, Ben Odell

Střih:

Aaron Yanes

Scénografie:

Tommaso Ortino
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • T2

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $55,730Tržby Celosvetovo $551,784(24.2.2010)

  • freddy
    *****

    Těžko se mi hledají slova, opravdu netuším, jak mám začít, takže to nějak zkusím. Mám rád filmy, které se nebojí ukazovat život z jeho odvrácené strany, protože v reálném životě opravdu není všechno ideální. Tenhle film navíc kromě toho, že se zaměřuje na život z jeho odvrácené strany je také jakousi variací na pokus o dosažení amerického snu a kromě toho nás film zavádí do prostředí hispánské menšiny v New Yorku. Zkrátka pro mě jako filmového diváka to je spousta lákadel najednou a skutečně se v průběhu filmu potvrdilo, že tento film mi velice sedí, ani na okamžik jsem se nenudil, ani na okamžik jsem ve filmu nenašel nic, co by mi tam vadilo. Zkrátka to vypadá, že když se spojí jihoamerická mentalita s americkými reáliemi, tak mi už ke spokojenosti stačí jen velmi málo. Tenhle film měl všechno, co bych od takového filmu očekával, příliš šťastných a pohodových záběrů zde divák neuvidí, ale právě to je na tomto mírně depresivním filmu to krásné. Podle mého názoru to prostě nemohlo být lepší, je zde všechno a ty necelé dvě hodiny velice příjemně a překvapivě rychle utekly. Samozřejmě pochvala míří i na herecké výkony, všichni byli výborní, ale přece jen trochu vybočovaly výkony Jesúse Ochoy a Paoly Mendozy. Tohle pro mě byla úžasná procházka po depresivním a nepříliš hostinném New Yorku a rád jsem se na ní vydal, protože to rozhodně stálo za to. Tady není absolutně žádný důvod šetřit s hodnocením, film totiž nezklamal ani nějakým přeslazeným happy endem, ba právě naopak svým koncem docela příjemně překvapil a tak trochu šokoval, když už depresivní film, tak až do konce. Takže v tomto případě jsem spokojený a když jsem s nějakým filmem maximálně spokojený, tak mu velice rád udělím pět hvězd.(17.5.2010)

  • slunicko2
    ****

    Depka s pěknýma klukama. 1) Film není o ilegálních imigrantech. Je o obecné mizérii života, kdy právo a spravedlnost nakonec stejně ostrouhá a "vyhrají" ti špatní, kterým nakonec ani tolik jejich špatnost nezazlíváme, protože cítíme, že i oni jsou oběťmi (Juan). Ne každý má možnost se ze svých činů vykoupit, jako to udělal Pedrův otec. 2) Spoiler. Juanovo postupné ztotožňování se s vylhanou rolí syna vede k introspekci. Juan odhaluje, co sám neprožil, rodičovskou lásku, společnou práci otci po boku, hrdost na své rodiče. Divákovo počáteční znechucení z podlého jednání Juana se proměňuje až v jistou míru pochopení pro Juanovy činy. Přesto jen ve velmi malém množství filmů jsem si tak přál onen tolikrát opovrhovaný a zesměšňovaný hollywoodský šťastný konec. Ale marně. 3) Ve filmu se vlastně nic neřeší a nevyřeší. 111 minut skončí a svět není ani o milimetr dále v řešení čehokoliv, hrdinové se nikam neposunou, bídní v bídě zůstanou a ti ostatní o jejich situaci nic netuší, pokud tedy nesledovali trpělivě a empaticky tento vemlouvavý snímek. 4) Nemohu se nezmínit o půvabných hercích Armandu Hernandézovi (podvodník Juan) a Jorge Adriánu Espíndolovi (syn Pedro).(10.1.2011)

  • kritikspacil
    ****

    Příběhy dvou mexických ilegálů uprostřed americké reality , jejich prolínání se mne i občas zdálo přitažené za vlasy , ale ta myšlenka nalezeného syna a ztraceného otce je dotažená ad absurdum do konce , který je krutý jak svět peněz a anonymní jak osmimiliónové velkoměsto . Film vzbudí emoce a vyvolává zamyšlení nad tím , zda se protloukat světem ostrými lokty a nečetně , nebo poctivě a bezelstně .......(7.8.2012)

  • genetique
    ***

    Veľká škoda, že Christopher Zalla veľmi očividne stavil len na zaujímavú a pôsobivú zápletku, ktorej zaujímavosť po polhodine vyhasla. Následná hodinka rozťahanej drámy mala tú slabosť, že charaktery hlavných postáv a takisto herci samotní (Jesús Ochoa je výnimka) ma nedokázali presvedčiť o ich dôležitosti v tejto časti príbehu. Našťastie prichádza záverečná polhodina, v ktorej sa Zalla opäť vrátil k trhillerovým črtám, poriadne pritlačil na pílu a tým sa to celé celkom pekne spriemerovalo. Konštruktívnosť jeho režisérskych schopností mu tiež nemožno odoprieť. 65%.(17.2.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace