Reklama

Reklama

Hledači pokladů na aukcích

(pořad)
  • Česko Mistři aukcí (více)

Dvojice rázných chlápků obráží napříč USA veřejné aukce, ve kterých se často draží velmi hodnotné předměty. Cestou k úspěchu není jen aukci vyhrát, ale především mít ten správný nos na dražené položky. Mnohdy totiž není zprvu patrné, co všechno se v kontejnerech skrývá... (TV Nova)

Recenze (62)

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Angláni mají svou Antiques Roadshow, Amíci zase různé války skladů a podobné zábavnosti, obojí má dost podobného, obojí má něco do sebe, tady je konkrétně jednoduše zábavné pozorovat dva sympaťáky (kteří zároveň vypadají trošku jako prznitelé plyšáků v životní velikosti, přičemž mají na hlavě nasazeny igelitové pytlíky růžové barvy), kterak objevují, cože to vlastně koupili a kterak se to snaži prodat. Nic víc, nic míň. ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

V podstatě stejný koncept, jako Storage Wars, které miluji. Jen s tím rozdílem, že zde jsou (říkejme jim třeba hlavní hrdinové) Ton a Allen. Tudíž pouze jedna banda, kolem které se vše točí. Zaměřujeme se pouze na jejich ne/úspěchy. Bohužel nad Storage Wars to lehce pokulhává, jelikož při stejné stopáži zvládneme zkontrolovat pouze po jednom, max dvou zajímavých kusech z každého kontejneru za celý díl. Což je celkem málo v porovnání se Storage Wars - proto o jednu hvězdu méně. Líbí se mi tam přidání prvku z Pawn Stars - tedy negociace ceny při prodeji nalezené relikvie. EDIT: Přidávám poslední pátou hvězdu, a beru zpět fakt, že AH pokulhává nad SW. Díl od dílu se mi to líbí víc a víc a chlapci Ton a Allen začínají pomalu ale jistě předbíhat partičku ze Storage Wars. Sice vždy vyhrají jen jedno nebo dvě úložná místa, ale koncept je takový, že do seriálu jsou vybrány pouze ty skladovací prostory, kde najdou něco drahého nebo zajímavého, tudíž máte vždy každý díl o zábavu a natěšení postaráno. Také se mi velice líbí koncepce, že si vždy stanoví cenu, za kterou je výhodné adekvátní skladovací prostor vydražit, aby dosáhli profitu a této částky se striktně drží. WELL DONE, chlapci! ()

Reklama

longercz 

všechny recenze uživatele

Největší problém je podle mě to, že se díly vůbec, ale vůbec nemění a i když nacházejí různé věci, scénář je pořád stejný: Sklad -> přeplatit domorodce -> prohledat (nejzábavnější část pořadu) -> prodat. Když to člověk sem tam zahlédne u večeře v televizi, tak je to vcelku OK, ale že bych to cíleně sledoval, tak to vážně ne. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Je to americky velkohubé a namyšlené, ale zase je poměrně napínavé objevovat v krámech ležících léta ve skladech pravé podklady. A navíc tam dávají zajímavosti z historie. I když ve srovnání s anglickými pořady o starožitnostech je to nepříjemně založené hlavně na penězích a chybí tomu uměřenost a kultivovanost, protože ty dva chlápci jsou strašný burani. /10. 2. 14./ ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Ano, skutečné zábavný pořad, který má ale jeden drobný a u tvorby Discovery skutečně "nečekaný" háček. Je to předem připravené a sehrané divadlo pro debilní diváky této americké kabelovky. Tito dva "mistři aukcí" (herci) zkrátka jezdí po celých Státech a v každém díle a městě nakoupí sklady, ve kterých se nachází naprosté skvosty, které jsou jak na náhodu zahrabané v naprosto neviditelné bedně nebo skřínce, kterou i přesto tito dva "odborníci" nějakým záhadným způsobem předem vždy vycítí v hromadě odpadků (ještě se nestalo, aby koupili tři sklady s čínskými ošuntělými koberci). Následně o dané vzácné věci, která se dá vždy označit za raritu, řeknou naprosto vše (jakoby to snad měli obsažené ve svém dialogovém scénáři) a jak na náhodu se v okolí 5km vždy najde vzácný sběratel, který přesně tu jejich věc chce. Jdou jí tedy nechat zhodnotit a pokaždé skončí u toho, že "pokud je ta věc funkční, koupím jí od vás za pohádkové prachy" a funkční pochopitelně pokaždé je, bez ohledu na její stáří a stav, aby se mohla demonstrativně ukázat na obrazovce. Dodávat, že tito mistři aukcí skončí vždy v plusu o tisíce dolarů snad ani nemusím... Je mi naprosto u prdele, která část procesu tohoto scénáře, který se nemění ani v jednom díle, je předem připravená, ale snižuje to kvalitu celého pořadu o 50%. Je to pohádka o snadném výdělku a skvělé práci, realita je ale zkurvená a s tímhle brakem, který má za cíl přilákat k televizi burany, kteří ucítí prachy ve svém zděděném levném porcelánu po babičce, nemá nic společného. Popcornový seriál se scénářem, nikoliv dokument s výpovědní hodnotou. 50% ()

Galerie (9)

Zajímavosti (1)

  • Oficiálny eBay účet, cez ktorý Allen Haff a Ton Jones predávajú produkty bol vytvorený už 16. mája 2003, čo je 7 rokov pred vysielaním show. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama