Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Skupinka cestovateľov uviazla v Chile po veľkom zemetrasení v podzemnom nočnom klube. Cestovatelia si postupne uvedomujú, že ak sa im podarí dostať sa von, bude to iba začiatok hrôzy, ktorú nemusia prežiť. (Tony DiNozzo)

Videa (1)

Trailer

Recenze (92)

Pilda17 

všechny recenze uživatele

Tak trochu jsem několik měsíců Aftershock přehlížel, ale to vlastně proč? Nevěděl jsem co očekávat, oč vlastně půjde a co je to vůbec za žánr. Po půl hodině jsem měl za to, že se dívám na komediální thriller, ale po té půl hodině vše začne. Přijde zemětřesení, pár slušných ač béčkových hororových scén a Aftershock chytne náboj. Potom se až do samého závěru nezastaví a diváka jen a jen překvapuje. Dokonce i nějaké ty zvraty najdeme, hlavní postavy postupně začnou umírat a i když se závěr dal očekávat, tak stejně překvapil a byl takové příjemné završení. Možná nikdy nepochopím proč hodnocení je tak nízké, ale já se od začátku bavil .. 7/10 = 76% ()

tron 

všechny recenze uživatele

Nie je to horor. Myslel som si, že to bude o skupinke Američanov, ktorá v Chile bojuje o holý život. A aj to o tom naozaj bolo. Nešlo však o zombie epidémiu, ani nič podobné, ale o prírodnú katastrofu. Zo stropov padajú veci, ktoré postavám amputujú rôzne časti rôznych končatín, sem-tam niekomu hlavu na kašu rozmašíruje auto, prípadne ho znásilnia väzni. Ale nejde o horor. Nejde však ani o „klasický“ katastrofický film, nakoľko vidíme „len“ dôsledky katastrofy a nie samotného pôvodcu (raz za čas v diaľke padne budova, ale to je asi tak všetko). Okrem hrajúceho Eliho Rotha snímka ponúka nechutné gore brutality v čele s upálením zaživa, pekný twist ohľadom postavy hrdinského požiarnika, šialený posledný záber a nekompromisnosť ohľadom (ne)prežitia istých postáv. Logiku neponúka, sympatické postavy tiež nie. Film vnímam ako Eliho prípravu na projekty The Green Inferno a Knock Knock. Pritiahol do nich polovicu kastingu Afterhocku (Lorenza Izzo, Nicolás Martínez, Ariel Levy), Nicolás López napísal scenár ku Knock Knock a Guillermo Amoedo (spolu-scenárista Aftershocku) k The Green Inferno. ()

Reklama

jonyyy 

všechny recenze uživatele

Konečně někdo natočil katastrofák v hororovém podání. Aftershock je strašně hloupý ale o to víc zábavný. Film obsahuje tolik hororových prvků a situací, že mi chvílema bylo hlavních hrdinů až líto čím vším si museli projít - zemětřesení, tsunami, násilní vězni, mrtvolky dětí, takže divák nemá šanci se u této béčkové slátaniny začít nudit. Nutno dodat, že mě parkrát i překvapil vývoj děje, což u tohto druhu filmů není zrovna obvyklé. Znova jsem si potvrdil, že mám Eliho Rotha radši jako herce než režiséra. Ne že by tu podal nějaký oskarový výkon, ale do těchto rolí se prostě hodí. 75 % ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Úvodní půlhodina je neskutečně otravným průvodcem po chilském pueblu a přilehlých klubech. Málem jsem to vypnul. Jenže jakmile se země otřásla, začalo peklo a s ním vše, co k živelné katastrofě patří. Panika, rabování, násilí a k tomu všemu zemětřesení otevřelo brány věznice. Uprostřed toho všeho se snaží přežít skupina lidí. Katastrofické filmy by těžko kdo spočítal, ale jen málo jich dokázalo být natolik sugestivních, jako právě Aftershock. Jak nemám Eliho Rotha rád, tak tady se mu konečně povedlo strčit prsty do správného projektu. 70% ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Celkem originální námět který se nedrží pravidel. Jak je u Rotha zvykem uvidíme tu velkou škálu brutálností a zvráceností. Od Znásilnění po mrtvé děti. Líbilo se mi že někdo ukáže jak se lidi chovaj při katastrofě, většinou vidíme ve filmech jak je každej hodnej a snaží si každej pomoct, tohle mi ve skutečnosti přijde mnohem reálnější. Nicméně mě celkem štvala roztřepaná kamera která se tu občas ukázala. A závěrečnej twist mi taky přišel hloupej. Gore bylo výborný a herci překvapivě taky. Takovej lepší průměr. ()

Galerie (12)

Zajímavosti (5)

  • Premiéra filmu proběhla 12. září 2012 na Mezinárodním filmovém festivalu v Torontu. Do kinodistribuce se pak snímek dostal až v roce 2013. (gogos)
  • Ve filmu se objevil i Matías López, mladší bratr režiséra filmu Nicoláse Lópeze. (gogos)
  • Celý film bol natočený na digitálnu zrkadlovku (fotoaparát) Canon EOS 7D. (ash99)

Reklama

Reklama