Obsahy(1)
Je až příliš smutných souvislostí, které člověk může pochopit jen když je starší. (oficiální text distributora)
Recenze (8)
Všechno pochopíš, až budeš mrtvej. ()
"To je tvůj otec tak důvěřivej ??" - "On mě spíš moc neposlouchá.." ;) ()
Rád jsem viděl pány Bruknera a Srstku, ale naivní příběh o reklamě mě opravdu nepotěšil. Pointa byla věru slabá. Navíc proč ČB? ()
Problém mladých lidí starý snad už od nepaměti. Jako v této povídce. Mladý student si oblíbí jazzového saxofonistu a rozhodne se tuto hudbu hrát také. Taktéž na saxofón a to dokonce i od stejné značky. Když se s ním ale po jednom koncertě setká, zjistí, že ona značka nástroje je zcela jiná, což ho doslova šokuje. Inu, sponzor je sponzor, a tak když takový nějaký hráče finančně podpoří, je to dle přirozeného obchodního zvyku - něco za něco. Reklama je zkrátka prožraná naprosto všude a není před ní úniku. Nevěřme tedy všemu co vidíme. Vždy to může být ve skutečnosti úplně jinak. ()
Bakaláři... ()
Galerie (4)
Photo © Česká televize / Olga Svobodová
Reklama