Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dánský princ současný i renesanční z Moravského divadla v Olomouci... „Je to hluboká a krásná hra, mnoho divadelníků se s ní vyrovnává v nejrůznějších obdobích různými způsoby. Viděl jsem inscenace, v nichž byl Hamlet například teenagerem i homosexuálem. Není přitom nutné ho vnějšími způsoby aktualizovat. Když máte autora rád, musíte mu být věrný, a ne ho znásilňovat," řekl režisér Michael Tarant, který se po dobu svého působení v Olomouci v pozici uměleckého šéfa snažil obohatit dramaturgii o velké světové hry (Hamlet se Olomouci hrál naposledy v roce 1979). S celým souborem, především Petrem Kubesem v hlavní roli, se snažil o Hamleta, který bude oslovovat současné diváky a zároveň si zachová renesanční obraznost a polyfoničnost. K tomu, aby v divákovi vyvolal emoce a provedl ho tragickým osudem dánského prince, mu slouží působivá scéna Jaroslava Milfajta a hudba Jana Jiráska. Michael Tarant se ujal i režie televizního záznamu. (Česká televize)

(více)

Recenze (2)

Teachman 

všechny recenze uživatele

Námět a zápletka: 7/10 ... Vizuální stránka: 6/10 ... Soundtrack: 6/10 ... Didaktický potenciál: 5/10 ... Celkový dojem: 6/10. ()

Misoponia 

všechny recenze uživatele

Nevím, zda to bylo špatnými hereckými výkony nebo divnými kostýmy nebo obojím dohromady, ale tuto inscenaci jsem nebyla schopná dokoukat do konce. ()

Reklama

Reklama