Cyber City Oedo 808
Japonsko,
1991, 43 min
Režie:
Jošiaki KawadžiriScénář:
Akinori EndóKamera:
Kin'iči IšikawaHudba:
Kazuhiko TojamaHrají:
Kaneto Šiozawa, Teššó Genda, Hiroja Išimaru, Emi Šinohara, Hidejuki Umezu, Kazuo Oka, Noriko Uemura, Ako Majama, Rjúdži Saikači, Saburó Kamei, Tomomiči Nišimura, Unšó Išizuka, Jošio KawaiHrají
Kaneto Šiozawa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Teššó Genda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Hiroja Išimaru
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Emi Šinohara
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009) (seriál)
Hidejuki Umezu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kazuo Oka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Noriko Uemura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Ako Majama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Rjúdži Saikači
Japonsko
Nejlepší seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Saburó Kamei
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Tomomiči Nišimura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Unšó Išizuka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Jošio Kawai
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Slam Dunk (1993) (seriál)