Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

Ne tak tvrdě a otevřeně rasistické jako předchozí díl(y), dokonce i technická stránka je na vyšší úrovni než bylo u téhle sračkosérie v minulosti zvykem. Jinak ale zůstalo vše při starém: Magnusek není schopný dát filmu konzistentní stylistický tvar, takže divák se až do konce nedozví, co že to vlastně sleduje. Chvíli je to černá (ehm) sociální komedie v duchu (ale rozhodně ne kvalitě) Prušinovského Mostu, jindy drama svědomí o vrahovi hledajícím vykoupení, a částečně také mafiánský revenge thriller (!). Poslední zmíněná rovina je mimo jednoznačně nejvíc. Magnusek se v ní pokouší kopírovat žánrové postupy a klišé, v jeho amatérském podání však jde o absolutně nevěrohodnou a nechtěně smešnou blamáž, v níž Jiří Krampol představuje mafiánského bosse, jenž se v domově důchodců (!!) spolčí s chladnokrevnou praktikantkou v podání Natálie Grossové (!!!), aby se mohl pomstít svým nepřátelům. Obrovská pecka je rovněž Magnuskův "um" spočívající v konstruování milostných linií. Své postavě dopřeje sex s krásnou mladou rómskou aktivistkou, svému příteli (v podání Godly) zase nymfomanickou sexy právničku, přičemž z filmu naprosto nijak nevyplývá, jak se mu danou ženu povedlo svést, když jím předtím celou dobu opovrhovala. ___ Na Magnuskovi, jakožto scenáristovi a režisérovi, je nejsmutnější/nejsměšnější/nejodpornější to, že se snaží natáčet divácky atraktivní díla, která budou kromě zábavy současně seriózním sociálním komentářem. Přijatelně sice nezvládá ani žánrovou zábavu, natož jakkoliv komplexně reflektovat realitu (tu pouze extrémně bulvarizuje a exploatuje), kdyby se však vydal cestou čiré bláznivé/lidové komedie a vykašlal se na veškeré pokusy o myšlenkovou a emocionální hloubku a parazitování na žánrech, jimž evidentně vůbec nerozumí, možná by tak sebe alespoň částečně ušetřil zaslouženého masivního hejtu ze strany kritiků a diváky zase katastrofálních (ne)filmových zážitků. Ten člověk ale zřejmě nemá žádnou soudnost a jeho cit pro uměleckou tvorbu je natolik nízký a vychýlený, že od něj nelze očekávat žádnou sebereflexi, která by mohla hypoteticky vést k tomu, aby už dál netočil takovéhle blivajzy. ___ 10 % za pár povedených Godlových hlášek. Velká škoda, že toho tajemného zabijáka nehrál původně avizovaný Van Damme. Level bizarnosti by pak ještě výrazně stoupl. ()

kukkik odpad!

všechny recenze uživatele

Necitlivé, zaostalé, amatérské a především neskutečně hloupé ale, upřímně, kdo čekal cokoli jiného od samozvaného maestra kinematografie Tomáše Magnuska? Film ho, jak známo, velice baví i když jeho scenáristickou neschopnost vyvažují snad leda jeho nekompetence v oblasti režie a herectví. Jak shání peníze na natáčení je velkou neznámou, vysvětlitelnou snad leda kuloárními zkazkami o praní špinavých peněz. Vidět něco takového na Netflixu, vedle levicově progresivních pořadů typu Drag Race, je opravdu neskutečný bizár vysvětlitelný jedině tím, že je tenhle film v češtině, které správci této platformy jednak nerozumí a jednak je náš maličký trh absolutně nezajímá, jinak by milého Tomáše dávno přibili na obrácený kříž hlavou dolů. Pokud film Bastardi Reparát pobaví, tak výhradně ve chvílích, kdy absolutní neherci odříkávají až groteskně stereotypní hlášky a snaží se přitom zachovat vážnou tvář. Tenhle film nechtěně poukazuje na jeden celosvětově aktuální nešvar, kterým je zneužívání sociálně slabých pro pobavení publika. Jestli znáte trend online námezdních dělníků typu Fiverr nebo Upwork, kde bohatí influenceři platí například africkým chudým černochům třeba za to, aby před kamerou tancovali s nacistickou vlajkou v ruce, tak tenhle film je toho prakticky ekvivalentem. Už se na to, Tomáši, s prominutím vykašli. odpad! ()

Reklama

playboxguest 

všechny recenze uživatele

První tři díly jsem neviděla, ale byla jsem nalákána do kina na čtvrtý, s tím, že nemám dávat na čsfd, protože zase takovej vopruz ty filmy nejsou. Nakonec se o žádných kvalitách opravdu mluvit nedá. Nevím, jak ty ostatní filmy, ale čtvrtý je ochotnické divadlo nejnižší kategorie se silně nesympatickým hlavním hrdinou a fantasy scénářem, plným situací, které by nikdy neprošly realitou s prvky komedie a celé to tak nějak drží nad vodou Godla, který jediný tu má alespoň nějaké charisma. Na druhou stranu, ač je mi z toho trochu zvláštně a mohlo by se to některých našich umělců dotknout, pořád to pro mě bylo v kině subjektivně daleko menší utrpení než loňský Arvéd. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Radek99 odpad!

všechny recenze uživatele

Ryzí odpad. Kromě toho, že je pan Magnusek neuvěřitelně špatný režisérský, scénaristický i herecký břídil, doslova Uwe Boll českého filmu, (a to Uwemu ještě asi křivdím), je pan Magnusek i docela otevřený rasista - a tenhle paskvil i celá tahle série v sobě obě dvě tyto Magnuskovy charakteristiky bohužel spojují. Mimochodem k tomu, aby mohl učitel či ředitel působit na jakékoliv české škole, potřebuje mimo jiné i čistý výpis z trestního rejstříku, což asi amnestovaný učitel/ředitel několikanásobný vrah Majer bude jen těžko splňovat... Zlatá malina je doma! ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Ota Jirák neměl dobrý pocit z natáčení ve věznici v Plzni na Borech. Když mu navíc kostymérky přidělily vězeňský mundúr a mříž se zaklapla, nebylo mu právě dobře. Byl to pro něj nejhorší natáčecí den. (TomasSlach)
  • Když je učitel Majer (Tomáš Magnusek) na konci filmu odváděn za železná vrata, jeden z bodyguardů za ním zabouchne dveře od auta. V dalším záběru jsou ale opět otevřené. (SONY_)

Reklama

Reklama