Recenze (175)
Dexter (2006) (seriál)
Dextrera si musí zamilovat každý příznivce černého humoru, jeho úvahy: Psychologa můžu zabít, ale potřebuju ještě jedno sezení apod. jsou prostě dokonalé :-)
Hrdinové (2006) (seriál)
Po LOST, Prison Break a dalsich amící dokazují, že seriály dělat umějí. Co dodat? Vynikající seriál, alespoň po šesti dílech mohu říct, že jsem nadšen.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Příjemná, mnohdy humorná podívaná. Originální námět, přesvědčivý Sandler v hlavní roli. 3 a půl hvězdy
Osudový dotek 2 (2006)
Čtyři hvězdy pokud jste neviděli jedničku, jinak by to bylo asi na 3. Ale mě se to celkem líbilo.
Panic je nanic (2006)
Film jen potvrdil, co jsem si myslel - Vaňková je ... když dá třem za noc:-)
Rafťáci (2006)
Lepší než snowboarďáci, film překvapí i poměrně povedenými vtipy a přiznám se, že se mi celkem líbil. Na to že jsem od toho mnoho nečekal (ostatně jako od věršiny podobných snímků), byl jsem přijemně překvapen. Přesto však jen 3*. Jo a kotek s Mádlem by už měli pomalu přenechat místo dalším:-)
Sexy Pistols (2006)
Jen průměrné a nebýt dvou hlavních hrdinek dal bych asi ještě méně.
Šifra mistra Leonarda (2006)
4 hvězdičky, ale ta jedna navíc je jen proto, že jsem četl knihu. Jinak bych volil 3*. + efekty, Sophie; - dějové odchylky od knihy
Tajemství Lesní země (2006) (TV film)
Taková lepší pohádka, kde nehraje uřvaná Blanarovičová apod. Mě se to i líbilo. některé frky od Pavučince stály za to:-)
Účastníci zájezdu (2006)
nejlepší byli šoféři