Recenze (1 253)
V oku tornáda (2014)
Děj tuctovej a předvídatelnej (ono vymyslet něco kam napasovat tornádo asi nebude legrace), herci nic moc, ale co bych ocenil jsou triky a celkově kamera. Co stojí za zmínku je i příjemná stopáž, takže krom začátku, film ani moc nenudí.
The Runaways (2010)
Mám slabost pro rockerky, hlavně Kristen to ve filmu moc sluší, takže se mě to líbilo. Tyhle filmy jsou zábavné hlavně v první půlce, pak začnou být vážné, ale tady se s tím vypořádali na výbornou a bavilo mě to do samotného konce. I love Rock'n'Roll !
Neznámý svůdce (2007)
Konec celkem dobrej, ale než jsme se k němu dobraly tak to bylo moc pomalé tempo a málo napínavé.
Paralelní světy (2012)
Nápad dobrej, ztvárnění v pohodě, ale jinak je děj filmu takovej mdlej a jakoby na pozadí.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Dobrý film, ale vadila mě poměrně dlouhá stopáž a pomalý rozjezd. Jinak scénář je parádní a baví od začátku do konce.
Útok žraloka (2009) (TV film)
Jako komedie film funguje, ale jinak je to snůška nesmyslů a laciných "efektů". Trochu nechápu proč v tom hraje Peta Wilson, myslím že má na víc.
Franklyn (2008)
Dlouho jsem neviděl takovou slátaninu. Jediná pozitivní věc jsou kulisy steam punkově laděného města a pochopitelně Eva Green. ;-)
Muž z Pekingu (2011) (TV film)
Tak to bylo scénáristicky hodně slabé. Z policajtů dělají úplné hlupáky a ze soudkyně prvotřídního detektiva. A ty náhodné objevení důkazů (fotek) v časopisech to už je moc.
Růžový Cadillac (1989)
Celkem slabota, Clint má na svém kontě lepší filmy. Taky jsem úplně nepochopil v čem to je komedie. Jim Carrey a jeho "štěk" v podobě Elvise jinak nemá chybu.
Vždy připraven! (2010)
Nálepku komedie bych tomu moc nedával, je to spíš drama s pár vtipnými momenty.