Recenze (186)
Leatherface - zrození (2017)
"Neměl by sis hrát na silnici!" -- ale že má na sobě mrtvý prase a hlavu z krávy, to je v pohoděěě... gah
Legie (2010)
Posledních pár minut jsem sice měla rusky, ale to už mně bylo docela jedno, jak to celé dopadne.
Lesní duch (2013)
Docela trefné, jak vše odstartuje slovo kunda... a ono jí to tama pak fakt aj vleze. :O
Let's Dance 2 (2008)
Jo, tak takhle trapně už mi teda dlouho nebylo.. Děs!
Liga výjimečných (2003)
No, tak tohle jsem viděla. Jednou. A vůbec mi nebude vadit, když to už nikdy neuvidim.
Mamma Mia! (2008)
Názorný důkaz, že moji sousedi nemají pravdu a i já bych se zpěvem uživila.
Marcella (2016) (seriál)
Opravdu mám problém oblíbit si seriál, kde hlavní hrdinka je naprostý magor, ve zlém smyslu slova, a všechno jí prochází. Krimi linka pak může být sebezajímavější, nicméně když se vyšetřovatelka chová ke všem jako naprostá krá*a, tak si radši pustím Vraždy v Midsomeru.
Marianne (2019) (seriál)
Nelogické, nelogické a ještě jednou nelogické.
Masakr v Texasu (1994)
Ano, to jsem viděla. To je asi tak vše, co k tomu možu říct.
Masoví vrazi, Hannibal Lecter - skutečné příběhy (2001)
Překlad slova "serial" na "masový" absolutně odmítám komentovat. Ano, pro obyčejného laika, který nemá o těchto věcech ani ponětí to musí být za 5 * . Bohužel mi zde chybělo více faktů, více profilování osobností atd.. nejvíce mi zde ale chyběl rozhovor s Jeffreyem, který jsem zhlédla v angličtině na youtube a předpokládala jsem, že i zde by mohl zaznít. Potěšilo mě zde ale zveřejnění dopisu Alberta Fishe. jako dokument převyšuje normu jiných dokumentů.