Recenze (67)
Sucker Punch (2011)
Kdybych ten film viděl o deset let mladší, nejspíš bych z něho skákal štěstím do stropu, takhle mi to přišlo jen jako sterilní akce.
Jezero Tahoe (2008)
Nechápu, jak někdo může něco takovýho natočit a potom to ještě někomu pouštět. Zločin proti lidskosti.
Ten kluk (2007)
paráda, jen mě mrzela tmavá kamera a minimum hudebního podkresu.
127 hodin (2010)
Na američany překvapivě sarkastické. V momentě, kdy Franco mluví sám se sebou ( a lá TV show), jsem si jen říkal - " hotovej De Niro".
Světová invaze (2011)
Tak tady se něco nepovedlo. Mám takovej pocit, že skoro všechno. Roztřesenou kameru toleruji, ale pokud tam je i ve scénách, kde je zbytečná, pak není něco v pořádku a já z kvetu. Když k tomu připočtu dialogy, vyjde mi hodně špatnej vtip. škoda Aarona, škoda Michelle a hlavně škoda času.
Muž odnikud (2010)
Při koukání jsem si vzpomněl na Oldboye a už se mi to nepodařilo tomu filmu odpárat. Začátek je sice pomalejší a trochu roztahaný, ale konec ve stylu Eastern promises (v lázních) mi opravdu zvedl náladu. nebýt téhle scény, filmy by mířil jasně mezi průměr, ale tohle se musí prostě ocenit.
Cizinec (2010)
Až na herce, režii, scénář a hudbu to docela šlo.
Nový svět (2005)
Jsem přesvědčen, že tenhle film by funguval i kdyby se v něm nemluvilo... Obdivuji Malickův styl, hlavně to, jak dokáže natočit přírodu tak nenuceně, že vám to přijde, jako byste byli v ráji a přitom je to "jen " obyčejný les, který by se s trochou nadsázky dal najít i u nás a nepotřebuje k tomu žádně speciální lokace nebo efekty.
Hodný, zlý a divný (2008)
Takový akce, až vás v pulce přestane bavit a nevěříte, že by se mohly dokonce postřílet (hlavní postavy), spíš mi to připadalo, jako kdyby po sobě všichni házeli práskací kuličky. Naštěstí konec a i nějaká ta akce příjemně pobavila.
Machete (2010)
Dialogy jsou, jako kdyby je vygeneroval nějakej počítač, ale akce je opravdu ze srdce :)