Recenze (324)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Fanoušci gangsterek povinně shlédnout! By order of the Peaky Blinders!!!
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Co mi v 7. epizodě chybělo, to je tady!
Mythica: Železná koruna (2016)
Viděl jsem předchozí díly a můžu říct, že jde prostě jen o pokračování bez nějaké známky zlepšení či zhoršení. Souboje, střih i dialogy někdy působí až směšně, ale fanoušci klasických fantasy nebudou mít problém s dokoukáním.
Warcraft: První střet (2016)
Fakt super, ale potenciál to mělo větší. Snad si jen nechávají ty lepší kousky do dalších dílů.
Suburra (2015)
Pro mě nejlepší neanglicky mluvený film za několik let zpět. Skvělý soundtrack od M83!
P.K. (2014)
Nebýt těch typicky indických hudebních vložek, hodnotil bych možná plným počtem.
Deadpool (2016)
Nenaplněné očekávání a do toho nejhorší překlad titulků v kině, jaký jsem kdy viděl. Proč "kebab" někdo přeložil jako "gyros" a "fat Gandalf" jen jako "Gandalf"? To i google překladač by to zvládnul lépe.
Hitman: Agent 47 (2015)
V pohodě akčňák. Jedna hvězda dolu za špatné CGI.
Spectre (2015)
Proč zase jen průměr? Škoda.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Ten soundtrack!