Recenze (275)
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Pratchett je můj oblíbenej, takže hodnocení pro mě jasný. Nicméně velice věrné zpracování knihy, užije si to každej fanoušek. Lord Vetinari opravdu perfektní, takovejhle roztomilej suchar to byl :-).
Ženy v pokušení (2010)
Určitě koukatelné, Balzerová roztomilá. Nicméně konec na mě příliš unylej.
Andělé a démoni (2009)
Není to úplně špatný po stránce napínavosti, ale kniha daleko lepší.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Vůbec to není špatné, pro mě příjemné překvapení. Nápadité a zábavné.
Návrh (2009)
na romantickou komedii a bullockovou překvapivě zábavné
Piráti na vlnách (2009)
Opravdu dobré a ta hudba !!!!!!! skvělé
Terminator Salvation (2009)
Tak za terminátora je nutno dát hvězdičky, jen kdyby to nemělo ten přespříliš americký konec.
Ve službách FBI (2009) (seriál)
Můj oblíbený seriál, zápletka je zajímavá, příběh svižný a hlavní hrdinové perfektně vybraní.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Mně se líbila dokonce více než jednička, princ Nuada stříbrné kopí mě zcela okouzlil. Fanouškům fantasy : tohle musíte vidět.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Bála jsem se toho při nákupů lístků do kina, ale dobrý. Příjemné překvapení. Rozhodně víc soudnosti než pokračování smrtonosné pasti.