Recenze (2 092)
Modrý kód - Zabitá příležitost (2017) (epizoda)
Po lékařích v růžové jsou tentokrát v modrém! Dobrým kódem jsou tak akorát draze zaplacené písničky, které zpívá Enya a Coldplay. Nechápu! Spíš by se tady vyjímala tvorba Míši Davida!
Spravedlnost - Epizoda 2 (2017) (epizoda)
Velice dobře napsané! Zamaskovat zločin je těžší než jej spáchat...
Kong: Ostrov lebek (2017)
Scénář by se sice dal shrnout do jedné slovenské věty: "Utekajme už ide!", ale zpracování je velmi svižné, že mě ani nevadilo tipování kdože nám dřív zahyne než dojde k cíli. Hiddleston jako hlavní hrdina je tahoun filmu i když nejvíc perlí asi C. Reilly a samozřejmě tou hlavní atrakcí je samozřejmě Kong. Jenom to 3D nemusím...
Zúčtování (2016)
Pozoruhodná skládačka kdy si přejete poslední díl přidat co nejpozději...Příběh točící se jako v kruhu do kterého každým novým záběrem víc a víc pronikáte.
Spravedlnost (2017) (seriál)
Velice slušný rozjezd s opatrně načrtnutými charaktery jednotlivých postav z nichž každá bude mít svoje místo v případu vraždy prominentního soudce. A přitom vrah je známý od začátku...
Spravedlnost - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Velice slušný rozjezd s opatrně načrtnutými charaktery jednotlivých postav z nichž každá bude mít svoje místo v případu vraždy prominentního soudce. Jsem velice pozitivně naladěný na další části. A osobně bych si přál takovou kriminálku vidět v kině.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Po výborném začátku Jack Reacher uteče do akčního průměru okořeněném melodramatickou zápletkou.
Oscar 2017 (2017) (pořad)
Tak to byl letos fičák!!! Justin Timberlake se postaral o fantastické zahájení a Jimmy Kimmel to rozjel až do horrorového závěru...Pomyslnou třešničkou na dortu byl DeLorean!!!
Svět pod hlavou - Rodinná záležitost (2017) (epizoda)
Není havárie jako havárie...a když komín u paní Magdičky vymetá lakýrník, instalatér a elektrikář je i nestraníkovi hned jasné, že vrahem zahradník prostě být nemůže...Díl, který místo grádů má koule a obstál by i jako samostatný film díky hláškám suchým jako martini...Tenhle díl je holt správně namíchaný a protřepaný!!!
Svět pod hlavou - Dvojboj (2017) (epizoda)
Stále lepší a lepší...jenom škoda těch obkladaček!!!