Recenze (589)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Efektná naháňačka kvôli bande supermodeliek. Najviac ma sklamalo, že Max vôbec nie je Mad. Ten gitarista je frajer.
Spectre (2015)
Čiastočný návrat k predcraigovským bondovinám (povedzme, že ešte stále znesiteľný), niekoľkonásobné nekontrolovateľné prevracanie očami, pofidérne interakcie s bondgirls, ale na druhej strane napríklad aj čarovný humor. Plusy a mínusy = 4 trošku slabšie*.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
V podstate ide o tuctový príbeh, ale aj tak som sa dobre bavila. Nenáročné, vtipné a štýlové.
Nebezpečné pokušení (2015)
Prvá hodina bola čírym utrpením. Až od momentu, kedy sa dievčence ukázali v pravom svetle a ja už som krútila prstom nad stopkou, sa miera pozerateľnosti konečne vyšplhala na znesiteľnú úroveň. Roth je absolútny macher v regresívnom budovaní napätia a vraždení potenciálne zaujímavých scén. Klopkanie nie je horor a nemyslím si, že sa o to vôbec pokúša, aj keď u zmäteného Eliho nikdy neviete. Slabšie 2*.
Cop Car (2015)
Dvom malým, nesympatickým dementom sa nejakým podivným zázrakom podarí rozpohybovať policajné auto, ktoré patrí vypelichanému Baconovi - miestnemu nezbednému šerifovi. Ten chce, samozrejme, svoje auto naspäť, pretože má v ňom niečo, čo by poctivý zástupca zákona rozhodne mať nemal. To je prakticky všetko. V obsahu sa píše, že chlapci sú zmätení. V tom prípade sú osobitné školy a ústavy plné zmätených detí.
Žena v kleci (2013)
Veľa vecí, ktoré mali v knihe šmrnc, prípadne poskytovali vysvetlenie, sa do filmu nedostalo. Samozrejme, knihu nie je možné kompletne zvládnuť prerozprávať v takom krátkom čase, ale treba vedieť, čo použiť a čo vynechať. Zmenu osobností postáv vnímam ako zbytočný ťah, ktorý skôr uškodil ako pomohol. V zásade však nemám dramatické výhrady, jedná sa o slušnú kriminálku.
Jupiter vychází (2015)
Poďme spolu lietať, pozri ja už letím... spievala som si takmer neustále. Nesmiem zabudnúť aj na strieľanie (väčšinou za letu) a zopár vlhkých pohľadov pána Tatuma a slečny Kunisovej.
Parallels (2015)
Nemôžem hodnotiť film, ktorý nemá koniec. Pôvodne to mal byť pilot k seriálu, takže...
Nebezpečný flirt (2015) (seriál)
Zatiaľ mám zmiešané pocity. Miestami je to vcelku brutálne, žiaľ, dosť často to skĺzava do naivnej MTV teen romantiky. "Drsný" policajt smrdí lakom na vlasy a pózuje ako manekýn, spanilá deva ani z kilometra nepôsobí ako hackerka a všetci po sebe hádžu zuckerbliky, no na druhej strane sa podrezáva a unáša jedna radosť.
The Killing Field (2014) (TV film)
Niečo ako Halifaxová (bez osobnosti), akurát nikto z prizvaného tímu nepoužíva žiadne zaujímavé vyšetrovacie metódy. Vlastne som mala pocit, že pri vyšetrovaní sa nepoužívali absolútne žiadne metódy. Priemerná krimi s pomalším tempom.