Recenze (153)
Sebevražedný oddíl (2016)
Kdo nic nečeká, toho nic nezklame... jinak by mě musela zklamat liniarita a neoriginalita filmu navzdory prostředí, ve kterém se odehrává.
BrainDead (2016) (seriál)
zatím pouze pilot
Fantastická čtyřka (2015)
BORING
Ex Machina (2014)
Damn, the robot scary !
Avengers: Age of Ultron (2015)
meh... očividně jen úvod pro Civil War crash mezi Captain Murica a Ironem
Léto k nepřežití: První den v táboře (2015) (seriál)
Je to jak jeden dlouhý scetch ze SNL
UnREAL (2015) (seriál)
Reality o reality. přitom není real vůbec nic. META....
Humans (2015) (seriál)
Od třetí epizody nabírá na obrátky.
Insidious 3: Počátek (2015)
Filler... ale strašidelnej, to jo.
Jurský svět (2015)
Těžko říct, film rozhodně stojí za shlédnutí v multikině ale nemůžu se zbavit pocitu, že tu něco chybí...