Recenze (350)
Zátoka (2009)
vynikajúca vec. drsná, odvážna, šokujúca, nesmierne smutná a pravdivá zároveň. vec, ktorá obratne uniká nátlakovým schémam "grinpísovského" charakteru (nič proti greenpeace samozrejme :)). Vo mne toto spôsobilo neuveriteľné prebudenie emócií, ktorým by sa väčšina asi najradšej vyhla. Pre mňa je tento pohľad do zranených delfíních očí však nesmiernym mementom ľudskej zákernosti a bezohľadnosti, s ktorou musíme bojovať, aby sme prekročili šedé tiene takýchto skutkov...
Lítám v tom (2009)
výborne rozohraná partia so všetkým, čo dobrý film má mať. nejaké tie chybičky krásy by sa samozrejme našli, takýto originálny príbeh a navyše skvele natočený sa však tak často nevidí. na hlavných hrdinov sa príjemne pozerá...a konečný pocit z filmu tiež chvíľu rezonuje...
Nauka o snech (2006)
v skutocnosti ani neviem, co si o tomto snimku mysliet. jeho hravost, atmosfera, styl a samozrejme vytvarna stranka mi ale ucarovalii natolko, ze ho musim ocenit...
Seriózní muž (2009)
tak som trochu vahal, ci nedat "len" tri hviezdicky. ked si vsak to, co som prave vzhliadol rozmenim na drobne, vidim tam par momentov, ktore stoja za hlbsiu uvahu. tento pocit a filmarsky styl so svojimi vychytavkami, nakoniec predsa len posuva hodnotenie vyssie. co ale v skutocnosti coenovci tymto snimkom zamyslali mi este asi chvilu zostane zahmlene...
Osudový dotek (2004)
Celkom podnetný film. Spočiatku vo mne panovala nedôvera, neskôr ma to začalo viac a viac vťahovať. Myslím, že práve toto je príklad filmu, ktorého druhé vzhliadnutie prospeje. Na prvý-krát celkový dojem predsa len trocha zaostáva...
Avatar: Stvoření Pandory (2010) (TV film)
mínusy: krátkosť. po vzhliadnutí prichádza túžba po hlbšom ponorení sa do výroby tohoto technologického skvostu...
Moon (2009)
Hair & Makeup Artist: Richard Muller :)
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
miloval som tento film už odmalička. dnes vidím aj jeho mínusy vyplývajúce z typickej scenáristickej schémy rodinných hollywoodskych filmov. Napriek tomu veľmi príjemný rodinný film s poučnými vsuvkami, šarmom a komikou výborného robina williamsa.
Dobrý Will Hunting (1997)
nebyt trochu presladeneho tonu, viditelneho najma v zavere, nic by mi nechybalo.
Bourneovo ultimátum (2007)
naozaj skvelá práca. verím, že po opätovnom vzhliadnutí ju niekedy skutočne docením. dnes som sa s ňou stretol tak na 90 %...