Recenze (350)
Mission: Impossible III (2006)
za akciu...
Kafe a cigára (2003)
mne sa najviac pacili "cousins?".
Terminátor (1984)
pre mna klasika a jeden z prvych filmov, pri ktorom mi chodili po tele zimomriavky.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
nadhera. miyazaki toci jednoducho poucne a magicke filmy.
Ptačí svět (2001)
nadherna vyprava s vtakmi napriec kontinentami. okuzlujuca hudba a dychberuce zabery privadzaju oci k slzam.
Ben Hur (1959)
naozaj velkolepy film, ktory napriek tomu, ze dnes niektore sceny mozu posobit ako klise, na mna zaposobil svojou myslienkou, pribehom i formou.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
tento serial pre mna predstavoval jeden z vrcholov kreslenych serialov. mojej dusi zaroven priniesol plnohodnotnu napln detskych snov a tuzob. bol som do tychto postaviciek zblazneny, kreslil som si ich, kupoval nalepky,... a bavia ma aj dnes.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Bolo to miestami naozaj nechutné, ale máločomu som sa v ostatnej dobe takto dobre a z chuti zasmial.
Babel (2006)
zivot dokaze byt mnohokrat nespravodlivo zakerny. jedna chyba, jedna malickost, nespravny cas na nespravnom mieste, jedno zavahanie a zivot sa obracia naruby. a niekedy dokonca konci...
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
ziadneho burtona si nemozem nechat ujst. jeho vizonarstvo je uchvatne.