Recenze (350)
Uprchlík (1993)
skvely thriller, ktory nenudi ani chvilku.
Potomci lidí (2006)
zaujimavy namet a uchvatne vizualne spracovanie.
Rozum a cit (1995)
herecky aj filmarsky zvladnute na jednotku.
Melinda a Melinda (2004)
allena tam urcite najdete, ale v porovnani z jeho predchadzajucimi snimkami mi tam predsa nieco chyba.
Stanley Kubrick: Život v obrazech (2001)
naozaj skvelá prehliadka kubrickovho života. ako jeho veľký obdivovateľ by som neváhal pridať ešte jednu hviezdičku.
Most přes řeku Kwai (1957)
zasluzene ocenenia. okrem technickej stranky je film vynimocny brilantnou psychologiou postav. takisto je dokonale zachytena nezmyselnost vojny a hrdost britskych vojakov.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
sympaticky par lupeznikov. dobre natoceny western so skvelou dvojicou newman-redford.
Válka světů (2005)
dejovo nevyrovnane, nejak rychlo sa to obratilo v koniec. spokojny som ale hlavne s vizualnou strankou.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
magicke a posobive blizke stretnutie...
Donnie Darko (2001)
vcelku zaujimave, hlavne zaver, ale pre mna osobne nic, co by mi vyznamne ulahodilo. snad je naozaj potrebne viacnasobne vzhliadnutie.