Recenze (350)
Halloween (1978)
film hlasiaci sa k hitchockovej filmovej skole. mimochodom jamie lee curis je dcerou herecky, ktoru preslavila scena zo psycha). skvela atmosfera, podtrhnuta uzasnym jednoduchym, ale dost temnym hudobnym motivom. o co menej krvi, o to viac napatia...
Once (2007)
jednoduche, zlozite, prijemne, pravdive, smutne, vesele...tak ako zivot sam. silna hudba a symbolika v zaverecnej scene.
Poločas rozpadu (2007)
je pravda, ze slovenske filmy ma nepritahuju tak, ako by to malo byt. azda preto, ze ich kvalita vacsinou nie je zavratna a ich frekventovanost zriedkava. napriek tomu som bol na polcas rozpadu zvedavy. a v ramci danej situacie som jeho vzhliadnutie vobec nelutoval. vykreslenie spolocnosti, charakterov postav bolo zaujimave. nie je zvykom pozerat sa v kine na prostredie, ktore je vam zname. o to atraktivnejsie je sledovat vztahy, ktore vychadzaju z urciteho autentickeho prostredia. myslienky odcudzenia, lahostajnosti, experimentovania, hry v dnesnej uvolnenej spolocnosti v kontrastne s prazdnotou, samotou, psychickou narusenostou, ci rozpadom hodnot boli jasne, no zaroven sa snazili vyhybat samoucelnosti. herci na platne posobili prirodzene. mozno nie dokonaly film, ale pre mna zaujimave slovenske filmove osviezenie. 3 1/2 *
Dokonalý trik (2006)
trochu zmatocny film. ale co by sme ocakavali od nolana? ved prave to nas na jeho filmoch bavi. sokovat a neustale prekvapovat pod ruskom tajomnosti...
Nepohodlný (2005)
nepohodlny je jeden z tych vaznych filmov, ktore otvaraju oci zaslepenym. som rad, ze sa v dnesnej spolocnosti, tak presiaknutej roznymi lobby vyskytuju filmy ako tento.
Peřinbaba (1985)
rozpravka mojho detstva. vtedy to boli moje asi naintenzivnejsie filmove zaciatky. mrazenie, snenie, ale i temnota mi priniesili nezabudnutelne zazitky...
Transformers (2007)
nadupane osviezenie, ake sa na baya patri. nic viac, nic menej. blockbastrova zabava naplno.
Tajnosti (2007)
dlho som rozmyslal nad hviezdickami. nakoniec som sa uchylil k najvyssiemu hodnoteniu aj preto, ze som po dlhom case videl film v kine, co mu dodalo tu spravnu atmosferu. zaujimavy, netradicny pohlad na zivot zeny a jej tajnosti ma milo prekvapil a spolu s vynikajucou umeleckou formou pre mna pripravil naozaj pekny filmovy zazitok.
Dotek zla (1958)
skvela forma, atmosfera, dialogy, charaktery postav predurcuju tento snimok ku perlickam kinematografie.
RoboCop (1987)
tento film ako jeden z mala vo mne evokuje zavan nostalgie detskych hrdinov. dnes vidim mnozstvo naivnych a az absurdnych scen, napriek tomu robocopa musim milovat. osobity filmarsky styl, skvele akcne sceny, chytlava hudba a hlavne uzasny namet.