Oblíbené filmy (9)
Mazací hlava (1977)
"In hevaven, everything is fine, you´ve go your good things and I´ve got mine" Pre niekoho nepochopiteľný odpad! Pre iného filmové pohladenie.
Jednorozený (1990)
Pole v Anglii (2013)
Tetsuo (1989)
Neskutočne rýchle tempo, ktoré je ešte gradované perfektnou industriálnou hudbou. Vynikajúci kyber-punk s prvkami surealizmu. Tetsuo patrí medzi tie najväčšie bizarnosti a šialenosti čo som videl.
Tati, umřel Děda Mráz (1991)
Změna stavu (1980)
Maják (2019)
Podivná barva slz tvého těla (2013)
Je ťažké hodnotiť nejakú príbehovú linku a hľadať významy, keď je človek prevalcovaný už od začiatku takým vizuálom. To, čo si dovolili Cattet a Forzani, je neuveriteľné. Vysoké tempo a voľba veľkosti záberov zvyčajne do veľkého detailu nedajú oddýchnuť človeka ani na sekundu. Celkovo postprodukcia je dokonalá. Veľa ostrých strihov, nediegetických vsúvok, flicker efektov, zmien farebných filtrov, proste dokonalá obrazová montáž. Takisto práca so zvukom, kde idú do maximálneho detailu. Netušill som, kde ďalej sa môže ich tvorba posunúť ak s tým porovnám Amer, a posunula. Audiovizuálne dokonalé ako všetky ich filmy. Tu však pritlačili na pílu a išli viac do bizarnosti, surreality a brutality. Už samotné spojenie týchto vecí vyznieva magicky a pre mňa osobne jeden z najväčších zážitkov, aké som v kine zažil.