Recenze (361)
SOS (2004) (pořad)
Takentovane kvarteto vždy dokazalo perfektne pobavit.
Kvaska (2007)
Na kolene zbuchnuty film. Chválim skveleho Pomajba.
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
Zo začiatku to vypadalo ako celkom zaujmavy serial..Cim viacej dielov,tym viac sa zo serialu stava slovenske Beverly Hills-každy s každym.. Dve davam kvoli plejade skvelych hercov
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Davam dve,lebo je to kravina.. Keby natočili s dnes už nebohym pánom Sevcikom radšej rozpravku "Knížepánovi",bolo by to u mna za 5..Kvoli nemu sa oplati pozerat tento brak."Pomoooc,šíílene labute"......
Wrestler (2008)
Nevtieravy skromny film,ktory sa na nič nehrá.Je nakruteny bez akykolvek gýčov,čisto,jasno a realne. Pre Aronofskeho skvelé pokračovanie rozbehnutej kariery. Pre Mickeyho Rourka životná rola.
Králova přízeň (2008)
3/4
Iron Man (2008)
***/* Skvely Robert Downey Jr.Drži film,ktoremu chyba akcia.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
***/* Film je zbytočne dlhý.Po svižnom začiatku príbeh upadá do čoraz väčšej nudy.Skutočne dobrá je až posledná polhodinka, aj to vdaka Cate Blanchett. Celkovo ja to vidím ako Fincherov tah na Oscarovú bránku. No tvorcovia aj ked robia všetko preto, aby uspeli zabudli dat filmu to, čo m najviac chýba - srdce. David Fincher si určite na Oscara siahne, ale nie za tento film. Aj ked je v hlavnej ženskej kategorii silná 5-ka a ja dúfam, že Kate Winslet si zlatého plešivca konečne odnesie, viem si predstavit nomináciu aj pre Cate Blanchett. Tento film mi je dost podobný s dalšim filmom Brada Pitta - Zabitie Jesseho Jamesa ...Kopa nudy a až posledná polhodinka stojí za to.
Sirotčinec (2007)
Prva polovica filmu Poltergeist,druha The Others.
Nepohodlný (2005)
Nezasluženy Oscar pre Rachel Weisz