Recenze (361)
Brouk (2006)
Labutia piesen pre Ashley Judd.
Karanténa (2008)
Dost ma iritovalo ako je film natočený. Skor by sa mi to pačilo,klasickou kamerou ako normalny film,nie ako "dokument". Prvá hodina je dost s velkymi trhlinami v scenari-nemyslim si,že ked je niekto v karantene,tak mu hned zrušia signal,kablovku,vypnu elektrinu... Plusom su niektore sceny,napriklad tá s nohou,alebo s vrtačkou.To mi pišti v uchhu do teraz..Brrr
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Tento film nevyšiel nikomu a ja ho považujem za surodenca The Hapening.
Producenti (2005)
Muzikal nema ani jednu pesničku,ktora by mi zarezonovala v hlave.Je dlhy a nudny.Nebyt sexi Umy,tak to nedopozeram.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Nudna vykradačka Borata.Počet zasmiati=0
Stalo se (2008)
Prišlo mi to velmi lacne a sterilne.Shyamalan ide z kopca.Začal skvelo,6.zmyslom a odvtedy to ide z kopca a uz teraz sa obavam,že o chvilu zamava Hollywoodu z lietadla do Indie samotny režiser..
Con Air (1997)
Som nepravom odsudeny,no aj napriek tomu,zachranim svet...BULLSHIT!!
World Trade Center (2006)
Najslabši film Olivera Stonea.. Vysvetli už niekto Nicolasovi Cageovi že nevie hrať? Každy film s jeho učastou je pre mna velka tortura.
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
***/* Everything must be clean,very clean...Tak to ma zabilo..Inak trochu slabsie ako byvam u FUTURAMY zvyknuty..
Juno (2007)
V záplave tých všetkých trápnych blockbusterov je tento malý filmik doslova udalostou.Skvelý scenár, Soundtrack, Ellen Page. Jeden z mojich oblubených filmov.