Recenze (21)
Contact High (2009)
Já mám prostě tyhle ujeťárny ráda!
Bronson (2008)
Toma Hardyho jsem měla zafixovanýho jako nevinnýho klučíka, ale v Bronsonovi dal razantně najevo, že se takhle zaškatulkovat nenechá! Skvělá one man show!
Fish Tank (2009)
Fuck you bitch aneb "pohodová" rodinná atmosféra tří hrdinek......a pak přijde chlápek, který jim dokonale pomotá hlavy.......ale hlavně to je o Mie...o Mie, jak tancuje, poflakuje se po okolí, chlastá a v neposlední řadě nadává....no prostě o takovém typickém dnešním teenagerovi
Zakázané ovoce (2009)
Moc příjemnej film, jen mi trochu přišlo, že režisér chvílema nevěděl, zda točí komedii nebo drama. Ale i tak patří mezi nejlepší filmy, které jsem viděla na mff kv 09.
Pravidla lži (2006)
Zajímavé téma, dobré herecké výkony, v českých luzích a hájich ojedinělý žánr, občas nějaká vtipná hláška v podání Budaře... byla jsem velmi spokojená. Asi bych se jen obešla bez závěrečného info, kdo a jak skončil. Jinak nemám co vytknout, ale k pěti hvězdičkám mi přece něco jen chybí.
Miluj mě, prosím (2004)
Tak u tohohle filmu se musím přiznat, že jsem na konci hodila slzu, což je u mě celkem ojedinělý jev, zvláště u romantického filmu. Ale je pravda, že se mi snímek hodil do mého momentálního vnitřního rozpoložení. A svou roli hráli i Coldplay.
Lola běží o život (1998)
Náhoda je prostě blbec. Film super, super, super. Bavily mě prostřihy typu A potom... A Lola měla hezký vlásky. Celkem jí obdivuju, protože já s mojí fyzičkou bych to asi neuběhala...
Kokain (2001)
Johnny Depp jako vždy super. Jeho Georgovi jsem nemohla nefandit, to prostě nešlo. Jinak super oblečky!
Dívka s perlou (2003)
Nenápadné ale úchvatné dílko... Pro mě jako pro obdivovatelku umění příjemný zážitek... A k tomu typicky zasmušilý Colin Firth...
Santa je úchyl! (2003)
Trochu jsem se bála se na to podívat, aby mi to nezkazilo moji pozitivní vánoční náladu. Ale nestalo se tak, k mému překvapení se mi to nakonec i líbilo. A hlavně Billy Bob Thornton byl prostě skvělej - díky němu dávám o * navíc.