Recenze (292)
Purpurové řeky (2000)
Některý scény dost strašidelný..
Romeo a Julie (1968)
Nejkrásnější dvojice Romea a Julie..
Růžový panter 2 (2009)
Místy jsem se fakt bavila :) Některý scénky jsou povedené a opravdu rozesmějí, ale není jich zas tolik... Bohužel to kazí inspektor Clouseau těmi neustálými "přeřeky" a to v každé větě alespoň jeden. Což po chvíli není vůbec vtipný, spíš to akorát naštve.
Hui Buh - Zámecké strašidlo (2006)
Pěkně zkombinované: herci a zároveň animace.... Akorát jsem to viděla v originále bez titulků... Takže jsem z toho zas tolik neměla, mluví děsně rychle a ještě k tomu německy..
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Trošku zbytečně dlouhé, mohlo být kratší. Velice dojemný film. Ale po rozležení dávám průměr...
Strážci - Watchmen (2009)
Roschach a Jon (Dr. Manhattan) za ně dávám 3+. Jinak mě to vůbec nenadchlo. Navíc zas tak strašně přeřvaný, což je chyba kina a s filmem nesouvisí, bohužel se to ale otisklo na hodnocení. Na akční filmy do kina už chodit asi fakt nebudu.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Opravdu supr. Sice nevim proč se mi to tak líbilo, když v podstatě celá myšlenka o tom zapleteném čtyřúhelníku mě nijak nenadchla a rovněž všude jen vášeň a sex a oproti tomu tak málo Vickiini racionality. Ale konečný ortel je hvězdiček... Navíc tu písničku nemůžu dostat z hlavy..
Příběh o Zoufálkovi (2008)
Líbilo se mi to moc, ale konec byl takovej fakt nic moc, takže nakonec dávam 3
Milionář z chatrče (2008)
Tohle se mi těžko rozhoduje.. V podstatě mě to tolik nevzalo... A že bych se na to chtěla podívat podruhý, tak to taky ne. Takže za 3.
Lov na boháče (2006)
Spíše 4 než 3