Recenze (992)
Čtyřicítka na krku (2012)
Tesne medzi 2 a 3*. Apatow si do filmu nasadil celu svoju rodinu. Už len starí rodičia chýbali... Ale neubralo to filmu, to by som klamal. Taká sympatická aj keď trochu zbytočná blbostička. A dalo sa aj trochu usmiať.
Kapitán Phillips (2013)
Mimoriadne silná štúdia všeobecne známej problematiky... Privítal by som hlbšiu analýzu somálskej strany, ale napriek tomu veľmi slušné. Trošku prehnaná kŕčovo-šoková scéna na konci v podaní Hanksa, inak však funguje film perfektne.
Millerovi na tripu (2013)
Geniálna komédia, už dlho som tak nenasmial v kine. ...a to som na to vobec nechcel ísť. Príjemný a ľahko stráviteľný humor.
Maléna (2000)
Výborný film o ľudskej malosti a o závistlivosti. Zaujímavo poňaté cez sny a túžby chlapca... A Monica je takmer dokonalá.
Dům (2011)
Tazka melancholia slovenskeho vidieka a schizofrenicke spravanie ludi bez penazi a bez buducnosti. Natolko realne, ze som Dom dopozeral bez akejkolvek pochybnosti ako sa skonci. Neviem preco, ale taketo filmy mozem... Atmosferou mi ale fakt pripomenul "Melancholiu" akurat , ze bez katastrofalneho konca.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Veľmi slušne pokračovanie jednotky. A aj revelation bolo dosť logické, hoci ťažko tam nájsť naozajstneho zlosyna. Koniec sa síce pokúsil navodit atmosféru na III, ale to už by som neskúsal a bol by to zbytočný pokus. Celkovo však atmosféra 1ky zostala a aj keď menej strašne (nejako sa dalo vycitit, že sa mladej nemôže nič stať :) no a skvelá hudba...
Naše rodinná svatba (2010)
Neskutocna kravina i nicom, bezalo mi to ako podmaz pri praci, ale aj tak mi to vadilo. Co bolo na tom komedia som nepochopil. Cele zle.
Pařba v Bangkoku (2011)
Bangkocký masaker vyvrcholil keď sa zubár urobil na dlážku a "tanečnica" do neho... :))) Inak postupné zisťovanie šialeností z prebdelej noci dorovnávalo bez problémov prvej časti...
Pařba na třetí (2013)
Piata hviezda prišla až zo záverečnou vsuvkou, inak vlčia svorka nesklamala a na hlavu padnutý Alan žiaril ako stará dobrá horúca žiarovka. No a mistr Čao tomu nasadil korunu. Takže od žirafy až po "great night bitches" to bol neskutočný "nářez" a dôstojné zakončenie série :)))
Thor (2011)
Fantasy tak ako má byť s úžasnými efektami a dokonca aj s dejom, ktorý nebol totál slaboduchý. Takže zaslúžené 4*