Recenze (995)
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Celkom slušné voľné pokračovanie legendy…
How It Ends (2018)
V rámci “end of the world” žánru ľahký nadpriemer… vyborná hudba, atmosféra cez filtre a s padajúcim popolom.
Kyslík (2021)
Výborné francuzske scifičko. Prvá polovica odhalovanie cez fleshbacky, druhá polovica krásny vizuál a vysvetlenie. Európsky nadpriemer
Ava: Bez soucitu (2020)
Technicky výborné, obsahovo o ničom… John Malkovich tam jediný žiari a plus je slušný soundtrack
Skvělý plán (2012)
Ľahko nadpriemerná romanticko-cestovateľská srandolína. Bláznivá rodinná povera, krásna blbka, ktorá nevie čo chce a pár celkom trafených vtípkov… dobrý mix
Vyměřený čas (2011)
Zaujímavé a celkom originálne.
Život jde dál (2019)
Taká maličká dráma o chlapovi, ktorý... ako mu kočka s "machom" povedala je "úplně stracen" po smrti manželky. Koniec naznačuje, že sa snáď možno nájde a pôjde za ňou?
Revolta (2017)
Aj keď mi unikol zmysel scenára... z pozície dvoch hlavných postáv, ktoré nič nevedia, čo sa vlastne deje a nejako sa ocitnú oprostred boja z alien robotmi to v podstate je len jednoduchý príbeh s atmosférov...
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Nenudil som sa ani sekundu... a to je na 4hodinový počin už čo povedať! Takže ťažký dark, atmosféra ohrozenia a všetkých možných emócií... pre mňa za 85%
Chraň nás od zlého (2014)
Ľahúčko nad priemerom žánru thrillerov s hororovým podtónom. Pekne temne natočené aj keď námet neprináša nič nové. Démoni a zlí duchovia...