Recenze (77)
Hanebný pancharti (2009)
Skvělá kamera, světlo, herecké výkony! Taky jsem moc rád, že Tarantinův humor opět nezklamal. Akorát se mi zdálo, že to začíná nabírat otáčky až v druhé polovině, každopádně potencionálním divákům vzkazuji, že je na co se těšit! Ještě dodatek: Scéna v hospodě (zhruba v polovině filmu) se mi zdála celkem nedodělaná. Pozorný divák si totiž určitě všimne rukou herce Michaela Fassbendera, které má při změnách záběrů občas jinde než předtím.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Nevšední manga seriál, který pro mě však v půlce začal ztrácet kouzlo. První polovina stojí opravdu za to, ale pak se z Death Note začíná stávat slátanina. On snad tu druhou půlku dělal někdo jiný. Vše by tomu napovídalo: Změna krásné znělky na naprosto otřesnou (poklidná hudba se změní na pěkně hnusný death metal, nebo co to tam hraje), maximálně připitomělý děj a hlavně přílišné natahování. V první půlce to mělo skončit! Kdo by si dal jablíčko?
Sejmi je všechny (2007)
S odstupem času nemůžu jinak. Je to maximální úlet, a ten drive, ten prostě nekončí. Nesnažte se přemýšlet nad tím, zda to, co vidíte, je, či není možné. Shoot em se nepáře s žádným úvodem do děje...po prvních dvou minutách se to rozjede a jede to, jede, jede až do konce... Režisér měl občas zajímavé nápady.... Za zmínku rozhodně stojí první vážnější přestřelka...jeden mrtvej, druhej mrtvej, dvacátej mrtvej ...a pozor - střih - vidíme padající nábojnice na bříško rodící matky, kde se odrážejí jako na trampolíně a směrem k zemi - střih - třicátej mrtvej...No napadlo by vás to?
Polibek draka (2001)
Akční rubačka malinko přitáhnutá za vlasy. Kdo má rád bojové sporty, číňany, nebo konkrétně Jeta Li, ten bude spokojen...
Avatar (2009)
Jak už někdo zmínil, očekávané orgie se nekonaly :). Stručně a krátce: Avatar stojí za zhlédnutí, ale divák, který už viděl pár těch akčňáků si bude chvílemi říkat "tohle už jsem někde viděl". Pochybuji, že by se někomu mohl zdát Avatar jako ztráta času. Pokud jdete ještě k tomu na 3D do kina, tak toho určitě nebudete litovat. Za zmínku stojí opravdu obsáhlé uvedení do děje no a pak poslední hodinku si už jen vychutnáváte řinčení basů. No..Vychutnáváte..Jak kdo ;-)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Kde ten chlap na ty nápady chodí?!!! :-) Naštěstí se bude většině diváků tahleta ujetost líbit, naštěstí se počítám mezi ně. Myslím, že by to už ale chtělo opravdu kvalitní film a ne postavit děj na spoustě absurdních scén... 65% ..
Moon (2009)
Nevidím v tom nic extra. Nápad se mi ani nezdál originální. Víc toho snad ani nemůžu napsat, to by byl jeden spoiler za druhým (-:
Vánoční koleda (2009)
Co dodat... Ve 3D (polarizační brýle) rozhodně ohromující zážitek. Ale když bych měl popsat děj, trošku pomalejší rozjezd a krátký závěr. Chvílemi se mi scény také zdály dosti rozmazané, že by to bylo zrovna použitou technikou? No nevím, ale kdo zvažuje návštěvu kina, určitě by měl zajít.
Repo: Genetická opera! (2008)
Skvělá hudba, děsná jatka. Až na přílišnou agresivitu to bylo opravdu skvělé! Styl hudby mi vyloženě sedl. Dal bych si ještě jednu injekci Zydratu...tentokrát ale jen pro potěchu a bez titulek.
Strach jíst duše (1974)
Z počátku mě snímek moc nezaujal, ale někdy v polovině to přišlo a film mne pohltil. Moc hezké, moc smutné, moc krátké...